پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 23
کد خبر: ۳۷۴۳۳۰
تاریخ انتشار : ۱۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۲
نگین نیوز با پیگیری وعده داده شده توسط شهردار شهریار در خصوص افتتاح ۴۵ روزه زیرگذر میدان جهاد گفته است که از آن تاریخ ۹۰ روز گذشته و هیچ خبری نیست. شهردار بابت وعده نادرست، عذرخواهی کند. این در حالی است که در عنوان خبر اصلی، قید قابل استناد و ملزم به بررسی بنام در صورت مساعد بودن شرایط آب و هوایی، وجود دارد. منتظر دریافت توضیحات هستیم.
شعار سال: سه ماه قبل شهردار شهریار وعده افتتاح ۴۵ روزه زیرگذر میدان جهاد را داد و مردم نه تنها در آن ۴۵ روز وعده داده شده شاهد افتتاح این زیرگذر نبودند بلکه حتی ۴۵ روز دیگر هم از پایان آن وعده گذشته و هیچ خبری از افتتاح این زیرگذر نیست و جناب کولیوند شهردار شهریار هم که اِنگار نه اِنگار وعده‌ای داده است و آن وعده محقق نشده است!

شهردار شهریار یک عذرخواهی بزرگ به مردم شهریار به خاطر این وعده دروغ بدهکار است؟! شاید عذرخواهی وی دردی دوا نکند، اما حداقل آن این است که باعث عبرت شده تا دیگر وعده‌ای که عملی شدن آن محال است را بر زبان جاری نکند؟!
 
 
خلف وعده و درخواست عذرخواهی از شهردار شهریار

پایگاه تحلیلی خبری شعار سال برگرفته از کانال تلگرامی نگین غرب استان تهران
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین