پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۲۶۱۱
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۶ دی ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۰
رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خراسان شمالی با اشاره به اینکه قطعی چند ساعته برق طی روز‌های گذشته به واحد‌های تولیدی و صنایع کوچک استان آسیب رسانده است، گفت: اگر چاره‌ای برای قطعی برق وجود ندارد باید طوری برنامه ریزی شود که واحد‌های تولیدی استان در اولویت آخر قطع قرار بگیرند.

  شعار سال:سعید پورآبادی با تاکید بر اینکه برق زیرساخت حیاتی برای تولید است، افزود: قطع ناگهانی برق باعث سردرگمی تولیدکنندگان و بیکاری کارگران می‌شود و در شرایط فعلی که شیوع بیماری کرونا خسارت‌های جبران ناپذیری به صنایع و واحدهای تولیدی وارد کرده، قطعی برق هزینه‌ مضاعفی برای واحدهای تولیدی است.
 
وی افزود: طی روزهای گذشته بسیاری از واحدهای تولیدی به این موضوع اعتراض داشته اند که قطعی ناگهانی برق زمانی رخ داده است که دستگاه های و سیستم های آنها مشغول فعالیت بوده است که این امر طبیعتا موجب آسیب رساندن به ماشین آلات و قطعات الکترونیکی این واحدها می شود.
 
پورآبادی با اشاره به اینکه قطع ناگهانی برق واحدهای تولیدی به هیچ وجه قابل قبول نیست ادامه داد: شرکت توزیع نیروی برق استان در زمان وقوع شرایط اضطراری و قطعی برق باید از قبل به واحدهای تولیدی اطلاع رسانی کند تا دست‌کم تولیدکنندگان با خرابی ماشین‌آلات خود در شرایط سخت تحریم و هزینه های بالای تعمیر دستگاه ها مواجه نشوند.
 
رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خراسان شمالی افزود: در این زمینه مکاتبه ای با مدیرعامل شرکت برق استان داشته و این موضوع را پیگیری کرده ایم که امیدواریم مورد توجه جدی مسئولین قرار بگیرد.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایلنا  ، تاریخ انتشار: 26  دی  1399  ، کدخبر: 1024959، www.ilna.news

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۷
0
0
بعد هیچ کسی هم جواب این اسیب دیده ها از قطعی برق رو نمیده و بدیش همینه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۰
0
0
قطعی برق برای همه واحدها چه تولیدی و چه غیرتولیدی و خانگی ضرر میرساند
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین