پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۴۳۸۵
تاریخ انتشار : ۰۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۰
براری را خیلی‌ها با ویترین چینی مدیریتی - عملکردی می‌شناسند. این حرف را نباید توهین تلقی نمود، بلکه نوعی سبک مدیریتی در ایران خصوصا برای افراد باقیمانده در پست در هر دو جناح چپ و راست است. سوال اینجاست که آیا محفظه میمون‌های ارسال شده به فضا در دوره احمدی نژاد، خارجی بود؟
شعار سال: مرتضی براری، معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و رئیس سازمان فضایی ایران در توئیتی نوشت: پژوهشگاه هوافضا در راستای اجرای سند جامع توسعه هوافضای کشور، موفق به ساخت مدل مهندسی کپسول زیستی شده‌اند که تا آخر بهمن ماه تحویل سازمان فضایی و نمونه پروازی آن نیز تا خرداد سال آینده برای پرتاب زیرمداری آماده خواهد شد.

مرتضی براری، معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و رئیس سازمان فضایی ایران از ساخت مدل مهندسی کپسول زیستی خبر داد.

مرتضی براری، معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و رئیس سازمان فضایی ایران در توئیتی نوشت: پژوهشگاه هوافضا در راستای اجرای سند جامع توسعه هوافضای کشور، موفق به ساخت مدل مهندسی کپسول زیستی شده‌اند که تا آخر بهمن ماه تحویل سازمان فضایی و نمونه پروازی آن نیز تا خرداد سال آینده برای پرتاب زیرمداری آماده خواهد شد.

رئیس سازمان فضایی ایران همچنین از ایجاد ۳ مرکز شتابدهی فضایی "امید فضا"، "کیهان" و "فضای نو" ⁧با مشارکت بخش خصوصی برای ⁧‫توسعه کسب و کار‌های فضاپایه خبر داد و گفت: ‏در آینده نزدیک در استان مازندران و برخی استان‌های دیگر نیز شاهد راه‌اندازی این مراکز خواهیم بود.


شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از انتخاب، تاریخ انتشار:۶ بهمن ۱۳۹۹، کد خبر: ۵۹۷۹۹۴، entekhab.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین