پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۵۱۸۲
تاریخ انتشار : ۱۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۶
حسن رضائیان با اشاره به هزینه ای بالغ بر ۲۴۰ میلیارد تومان از جیب دولت برای احداث دیواره ساحلی پلدختر گفت: در هیئت دولت۷۰ میلیارد تومان اعتبار برای امتداد دیواره ساحلی شهر پلدختر و دایک حفاظتی معمولان به تصویب زسیده است.
شعار سال: حسن رضائیان عصر امروز در جلسه کارگروه بانوان این شهرستان که در سالن جلسات شهدای فرمانداری برگزار شد با بیان اینکه دولت ۲۴۰ میلیارد تومان برای احداث دیواره ساحلی شهر پلدختر هزینه کرده است اظهار داشت: ۷۰ میلیارد تومان اعتبار برای امتداد دیواره ساحلی شهر پلدختر و دایک حفاظتی معمولان در هیئت دولت تصویب شده است تا دغدغه مردم با تکمیل این پروژه‌ها برطرف شود.

وی با بیان اینکه باید جامع‌تر از گذشته زیرساخت‌های شهرستان را بازسازی و تکمیل کنیم افزود: از همه دلسوزان توقع داریم که در توسعه شهرستان مشارکت داشته باشند.

فرماندار پلدختر با اشاره به اینکه جامعه بانوان این شهرستان تحصیلکرده و دانشگاهی هستند عنوان کرد: بانوان در توسعه و پیشرفت شهرستان موثر هستند و یک قسمتی از مسئولیت‌ها باید به بانوان واگذار شده و بانوان در ساختار‌های اداری باید به طور ویژه حضور داشته باشند.

وی بیان کرد:در خانواده‌ای که مادر موفق حضور دارد فرزندان الگو تحویل جامعه داده می‌شود و تربیت فرزند صالح نتیجه تلاش‌های مادر خانواده است. الگوی بانوان باید حضرت فاطمه زهرا (س) باشد که در سخترین شرایط از حق و حقوق ولایت و شان امامت دفاع کردند.

شعار سال؛ با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۹، کد خبر: 646، www.tasnimnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین