پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۶۴۵۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۲:۲۰
مستند «غیر رسمی» روایتی از دیدار‌های غیر رسمی و صمیمی رهبر معظم انقلاب با فعالان فرهنگی و هنری کشور است که امشب از شبکه یک روی آنتن خواهد رفت.
شعار سال: در پی تماس‌های مردمی و درخواست مکرر مخاطبان برای بازپخش مستند غیر رسمی، این مستند جذاب ساعت ۲۰ امشب ۱۸ بهمن ماه و مقارن با ایام دهه فجر انقلاب اسلامی از شبکه یک سیما بازپخش می‌شود.

این مستند روایتی از دیدار‌های غیررسمی فعالان فرهنگی، هنری و علمی کشور با رهبر معظم انقلاب اسلامی است که از سال ۱۳۹۵ در قالب جلسات «پنج‌شنبه ای» برگزار شده است. مستند غیر رسمی در مؤسسه پژوهشی- فرهنگی انقلاب اسلامی (دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای) به کارگردانی علی صدری نیا تهیه و تولید شده است. تا کنون ۲ قسمت از این مستند از شبکه‌های مختلف سیما پخش شده است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا، تاریخ انتشار: 18 بهمن 1399، کد خبر: 1132642،  www.borna.news

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۹
0
0
چقد مردم ما نياز دارن كه از و رهبري عظيم خودشون رو بشناسن واقعا در حق بچه هاي دهه هفتاد به بعد در اين مورد جفا شده
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین