پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۶۵۱۸
تاریخ انتشار : ۱۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۷
مدیرعامل اسنپ به شهروندان توصیه کرد از سوار شدن به خودرویی که مشخصات آن با مشخصات مندرج در نرم افزار کاربردی تطابق ندارد، به جد خودداری کنند.
شعار سال: محمد خلج در واکنش به انتشار نماهنگی که در فضای مجازی منتشر شده است، گفت: گروه پشتیبانی اسنپ همیشه در کنار کاربران خود است و از اتفاقی که رخ داده است بسیار متاسفیم.
وی با اشاره به قوانین و مقررات اسنپ و درج آن در نرم افزار شرکت که به اشکال مختلف بیان می‌شود، افزود: بر اساس قوانین، جابجایی بار تنها از طریق سرویس بار یا اسنپ باکس انجام می‌شود و غیر از آن غیرقانونی است.
آقای خلج درباره مشکل پیش آمده نیز گفت: بر اساس بررسی‌های صورت گرفته اطلاعات راننده با کارت خودرو مطابقت دارد، ولی یک رقم از پلاک خودرو به اشتباه وارد شده است و قطعا پیگیر علت این اشتباه هستیم.
وی گفت: البته اطلاعات راننده با دستور قضایی در اختیار کاربر قرار خواهد گرفت، اما موضوع جعلی بودن پلاک صحت ندارد و راننده مراحل احراز هویت را از نیروی انتظامی گذارنده است.
مدیرعامل اسنپ گفت: با مقام قضایی پیگیر حل این موضوع هستیم.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری صدا و سیما، تاریخ انتشار: 18 بهمن 1399، کد خبر: 3010421،  www.irirbnews.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین