پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۶۶۱۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۸
اینقدر که شما تعریف نمودید، فکر کردیم سیلیکون، ولی دوم را ایجاد کردید. آقای دکتر عزیز، کو دنبه اش؟ تا کی باید به درگاه خداوند دعا کنیم که ما را از دست مدیران نمایشی و نمایش‌های مدیریتی در کشور نجات دهد و مدیریت و پست‌های مدیریتی به دست انسان‌های کارآمد‌تر سپرده شود. نسل مدیران هم شکل آقای بانک در جمهوری اسلامی، کی تمام می‌شوند؟ بخدا از عملکردتان خسته ایم، شدیدا از عملکردهایتان خسته ایم. لطفا به خانه برگردید آقای بانک. حمایت‌های نابجای چند نهاد خاص از انتصاب مدیرانی مثل شما که ما شاالله کم هم نیستید، وضع کشور را به اینجا رسانده است. کشور دارد کم کم بحران ناکارآمدی مدیریتی را بعنوان نوعی چالش حس می‌کند. از تمامی زحمات تان تشکر می‌کنیم، اما لطفا به خانه برگردید.

شعار سال:مرتضی بانک مشاور رییس‌جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد تجاری-صنعتی و ویژه اقتصادی:

از سال ۹۲ تاکنون بیش از ۶٨٠ واحد نوآور و فناور در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی مستقر شده‌اند.استقرار کارخانه‌های فناوری در مناطق آزاد انزلی و اروند که در آینده نزدیک شاهد افتتاح آنها خواهیم بود ، اعطای تسهیلات و حمایت از شرکت‌های استارتاپی از جمله اقداماتی است که باقدرت پیگیری شده و مورد توجه ویژه قرار گرفته است.

صندوق نوآوری و شکوفایی با راه‌اندازی مرکزی در منطقه آزاد ارس به واحدهای مختلف تولیدی، صنعتی و خدماتی تسهیلات ارائه نموده و بزودی در سایر مناطق نیز مستقر خواهد شد.

تعداد بازدید : 18



پایگاه تحلیلی -خبری شعار سال، برگرفته از کانال تلگرامی ایسنا

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۰۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۰
0
0
اين ها روشون ميشه در مورد موضوعاتي كه اين همه درگيرش بوديم تز بدن؟ خصوصا در زمينه مناظق ازاد كه رانتش داره خفه مون ميكنه ؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین