پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۷۰۱
تاریخ انتشار : ۲۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۵
اهالی روستای "خان بی‌بی" واقع در بخش مرکزی خاش که از اقشار فقیر و تهی دست هستند نیازمند توجه ویژه مسئولان می باشند.
شعارسال: منطقه سیستان و بلوچستان، ساکنان این روستا از طریق دامداری و کشاورزی امرار معاش می کنند و توانایی مالی ندارند. مردم این روستا را افراد پیرمرد و پیرزن ناتوان و بی سواد تشکیل داده اند و برای پیگیری اموراتشان به راهنمایی ها و مساعدتهای مسئولان احتیاج دارند. گرچه این روستا از اعضای شورا برخوردارند ولی متاسفانه اعضا شورا کارمند بوده و در روستا ساکن نمی باشند، به امورات روستا توجه ندارند و مشکلات را پیگیری نمی کنند.

ساکنان این روستای محروم از مسئولین محترم شهرستان خاش و استان درخواست و تقاضای رسیدگی به نیازهایشان را دارند تا این اهالی بتوانندگذران زندگی کرده و دعای خیر خود را بدرغه راه مسئولان نمایند.

ذکر یک نکته بسیار جالب می باشد، زلزله هرجا که بیاد خرابی ببار می آورد اما خواست خدا بر این بوده که بر اثر زلزله به جای خرابی و ویرانی آب و آبادانی به مردم این روستا هدیه گردد.

روستای خان بی بی واقع در 7 کیلومتری جاده خاش به ایرانشهر پشت کوه پنج انگشت قراردارد در سال 91 که زلزله آمد و زمین تکان خورد آب ازکنار تپه های کوه بیرون آمد و به صورت جوی بار راه افتاد و همچنان این آب جاری است .

اهالی این موضوع را از طریق فرمانداری پیگیری کردند و فرماندار و کلیه اعضا شورای اداری شهرستان خاش ازصحنه بازدید و فیلم برداری نمودند و قول مساعدو همکاری دادند که دستگاه در اختیار بگذارند تا کانال کشی و لوله کشی نمایند و آب را جهت درخت کاری سمت جاده خاش ایرانشهر هدایت نمایند و قول دادند به روستای خان بی بی و توابع آن تل گزی و شوگه برق رسانی انجام پذیرد که جا دارد از رئیس اداره برق شهرستان خاش تقدیر و تشکر شود بابت برق رسانی به روستای خان بی بی که انجام دادند و ساکنان روستاهای تابعه شامل تل گزی و شوگه امیدوار هستند امسال برق رسانی به مناطق شان انجام پذیرد. اما وعده های داده شده از طرف سایرمسئولین در مباحث اختصاص دستگاه، تامین لوله و کمک مالی محقق نشده است.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، تاریخ انتشار: 30 فروردین 1394، کدخبر: 941-6990-5، www.sb.isna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین