پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۷۱۰۷
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۷
مسئول هیئت تجاری اقلیم کردستان عراق به ایجاد شهرک‌های پتروشیمی در اقلیم کردستان عراق در آینده‌ای نزدیک خبر داد و گفت: امیدواریم بخش زیادی از کار توسعه این پروژه‌ها از طریق شرکت‌های دانش بنیان ایرانی اجرا شود.
شعار سال: شیخ مصطفی عبدالرحمن، مسئول هیئت تجاری اقلیم کردستان عراق در دیدار با ایوب بنوی، مدیر چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران پلاست با تاکید بر اینکه طی یک سال و نیم گذشته که از شیوع بیماری کووید ۱۹ می‌گذرد، نخستین مقصد هیئت تجاری اقلیم کردستان عراق نمایشگاه ایران پلاست بوده است، گفت: همواره اعتقاد داریم هیچ موضوعی حتی شیوع بیماری کرونا نیز نمی‌تواند به روابط تجاری ما با ایران لطمه وارد کند.

وی با تاکید بر اینکه اتحادیه صادرکنندگان و واردکنندگان اقلیم کردستان عراق تمایل دارد تا روابط خود با ایران را به شدت افزایش دهد، افزود: کیفیت محصولات پتروشیمی ایران بیش از پیش ارتقا یافته است.

عبدالرحمن با اشاره به اینکه براساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در آینده‌ای نزدیک شهرک‌های پتروشیمی زیادی در اقلیم کردستان عراق ایجاد خواهد شد، اظهار کرد: از این رو امیدواریم بخش زیادی از کار توسعه این پروژه‌ها از طریق شرکت‌های دانش بنیان ایرانی اجرا شود. تجربه سالیان گذشته ایرانی‌ها نشان می‌دهد که آن‌ها می‌توانند در مدت زمانی کوتاه با ایجاد هاب‌های پتروشیمی تولید خود را به صورت چشمگیر افزایش دهند.

مسئول هیئت تجاری اقلیم کردستان عراق اولویت نخست شرکت‌های کُرد را تامین مواد اولیه پتروشیمی برای شرکت‌های کوچک صنایع پایین دستی دانست و گفت: سال آینده این قول را می‌دهیم که مدیران و روسای همه شرکت‌های مرتبط پتروشیمی را به نمایشگاه ایران پلاست بیاوریم.

چهاردهمین نمایشگاه ایران پلاست با شعار «کسب‌وکار جهانی» یکشنبه، ۱۹ بهمن‌ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران آغاز به‌کار کرد و امروز (۲۲ بهمن‌ماه) به کار خود پایان می‌دهد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات، برگرفته از نیپنا، تاریخ انتشار:۲۲ بهمن ۱۳۹۹، کد خبر:۲۲۱۱۳، www.nipna.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۳
0
0
من حس میکنم حفظ این روابط تجاری اون هم با عراق برای ایران از اوجب واجبات هست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۹
0
0
در این کشور هم شرکت پتروشیمی احداث کنیم تا تجارت بیشتری داشته باشیم
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین