پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۷۷۹۷
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۰
استاندار بوشهر با بیان اینکه فعالیت ملوانان شناور‌های تجاری سنتی استان بوشهر با منفی بودن تست کرونای آنان امکان‌پذیر می‌شود گفت: ورود و خروج ملوانان شناور‌های باری و تجاری استان منوط به تست PCR است.
شعار سال: عبدالکریم گراوند در نشست کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان بوشهر با تبریک فرا رسیدن ماه رجب و آرزوی برچیدن شدن ویروس و بیماری کرونا در جوامع، به فعالیت ملوانان شناور‌های تجاری و باری سنتی پرداخت و اظهار داشت: بخش عمده‌ای از امرار معاش ساحل‌نشینان استان بوشهر از طریق دریا به ویژه تجارت کالا از طریق کشور‌های همسایه حاشیه خلیج‌فارس انجام می‌شود که تسهیل کردن فعالیت آنان مورد تاکید است و پیگیری می‌شود.

وی، با بیان اینکه کرونا شرایط فعالیت لنج‌های باری را با مشکلاتی مواجه کرده است تصریح کرد: در این راستا مجوز سفر لنج‌های باری به کشور‌های حوزه خلیج فارس صادر می‌شود.

استاندار بوشهر با تاکید بر تدوین برنامه معین و مشخص برای فعالیت لنج‌های باری و تجاری به ویژه در عرصه ته‌لنجی افزود: تدوین و اجرای یک دستورالعمل مشخص کمک بزرگی به اقتصاد ساحل‌نشینان، مرزداران استان بوشهر، ملوانان، لنج‌داران و دستگاه‌های ذی‌ربط می‌کند.
 
تخلیه کالا‌ها از بنادر و گمرکات

راوند، ترخیص کالا‌های سلامت محور در عرصه ملوانی را یک ضرورت دانست و با اشاره به مصوبه کالای ملوانی و ته‌لنجی بیان کرد: برای رونق فعالیت اقتصادی مرزنشینان و ساحل نشینان به ویژه ملوانان لنج‌های سنتی باری ۱۰۰ قلم کالا تعیین شده است.

وی، با تاکید بر برخورد قاطع با قاچاق کالا افزود: تخلیه کالا‌ها از بنادر و گمرکات و خروج آن‌ها باید بر اساس ساعات تعیین شده انجام شود.

استاندار بوشهر ورود و خروج ملوانان شناور‌های باری و تجاری سنتی استان بوشهر را منوط به تست کرونا دانست و تاکید کرد: تردد و فعالیت ملوانان شناور‌های تجاری سنتی استان بوشهر با منفی بودن تست کرونا PCR آنان امکان‌پذیر می‌شود.


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از مانا، تاریخ انتشار: ۲۶بهمن ۱۳۹۹، کدخبر:mana.ir، ۸۹۱۱۵
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۴۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
0
0
تست کرونا هم وقتی این همه خطا داره نمیتونه جلوی انتقال رو بگیره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
0
0
همين كه دارن اين تست رو ميگيرن بايد ازشون ممنون باشيم از هيچي بهتره حداقل
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین