پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۷۸۶۸
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۹
استاندار آذربایجان‌غربی گفت: در صدد هستیم حدود ۲۰۰ مدرسه کانکسی یک و دو کلاسه را در استان تا پایان دولت جمع آوری کنیم.
شعار سال: محمدمهدی شهریاری شامگاه شنبه در ششمین شورای آموزش و پرورش آذربایجان غربی با تبریک فرا رسیدن ماه رجب و ولادت امام محمد باقر (ع) افزود: اداره کل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس استان لازم است موضوع جمع آوری مدارس کانکسی که اغلب در روستا‌های بالای ۲۰ خانوار هستند، را پیگیری کند.
وی در زمینه کمک به بازسازی اردوگاه‌های دانش آموزی استان نیز بیان کرد: طی هماهنگی با شهرداری ارومیه باید در زمینه فضاسازی و فنس کشی اقدام شود.
۳۰ درصد دانش آموزان کشور به شبکه شاد دسترسی ندارند
استاندار آذربایجان غربی درباره پیشنهاد وزیر آموزش و پرورش در زمینه طرح هدایت یا همان تهیه تبلت برای دانش آموزانی که در شبکه شاد نیستند، گفت: طبق آخرین اطلاعات ۳۰ درصد دانش آموزان کشور به شبکه شاد دسترسی ندارند و لازم است تا با استفاده از ظرفیت سازمان‌های مردم نهاد و تمام ظرفیت‌های استانی نسبت به رفع این مشکل تصمیم گیری واقدامات لازم در باره حضور دانش آموزان استان در شبکه شاد انجام شود.
مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی نیز در این جلسه با بیان اینکه از کل ۱۲ هزار کلاس درس مورد نیاز استان افزون بر ۲ هزار و ۵۰۰ مدرسه در در ۲ سال گذشته احداث و تحویل آموزش و پرورش شده است، گفت: با افتتاح ۲ مدرسه ۶ کلاسه در شهرستان شوط هشت کلاس کانکسی برچیده شد.
رشد 67 درصدی نرخ جذب نوآموزان
مهین منافی اظهار داشت: ۱۰۶ طرح با ۵۹۹ کلاس درس با بیش از ۷۸ هزار متر مربع و هفت سالن ورزشی با سه هزار ۷۸۰ متر مربع نیز در سال ۱۳۹۹ در استان به بهره برداری رسید.
وی درباره جذب نوآموزان نیز گفت: با جذب ۴۸ هزار نوآموز توانستیم نرخ جذب را به بالای ۶۷ درصد ارتقا دهیم.
منافی با اشاره به ثبت نام بیش از ۳۵۴ هزار دانش آموز در ۶ پایه ابتدایی استان ادامه داد: نرخ پوشش تحصیلی واقعی دوره ابتدایی در سال جاری ۹۸.۳۵ درصد رسید که نسبت به پارسال که ۹۷.۷۶ بود رشد دارد.
آذربایجان غربی دارای ۶۲۵ هزار دانش آموز است که در پنج هزار مدرسه تحصیل می‌کنند از این تعداد مدرسه ۳۰ درصد نا ایمن و غیر استاندارد هستند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات، برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۹، کد خبر: ۸۴۲۲۸۳۴۹، https://www.irna.ir
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۸
0
0
حيف اين بچه ها نيست كه تو مدرسه كانكسي درس بخحونن؟ اين ها اينده سازان اين مملكت هستن بايد شان شون تامين باشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۶
0
0
به کمک خیرین مدرسه‌ساز و ساخت مدرسه برای این دانش‌آموزان شرایط تحصیلی مناسبی برایشان میتوان فراهم کرد
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین