پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۸۱۴۵
تاریخ انتشار : ۲۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۴
ششمین نمایشگاه اینترنت اشیاء (Iotex۲۰۲۱) که از روز دوشنبه آغاز به کار کرد کرده بود، امروز در حال گذراندن آخرین روز کاری و فعالیت خود است. این نمایشگاه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران آماده بازدید، شهروندان و متخصصان است.
شعار سال: ششمین نمایشگاه اینترنت اشیاء (Iotex۲۰۲۱) در میانه رویداد هفته ایران دیجیتال با حضور اپراتور‌های تلفن همراه کشور و فعالان حوزه اینترنت اشیاء آغاز به کار کرده است و در طول زمان برگزاری آن از محصولات و خدمات بومی در حوزه اینترنت اشیاء با حضور مقامات در این حوزه رونمایی خواهد شد.

نشست بررسی آخرین وضعیت واگذاری باند‌های فرکانسی ۵G، رونمایی از اپراتور اینترنت اشیاء، سامانه کشاورزی هوشمند، گجت‌های سلامت هوشمند، معرفی گیت‌وی مانیتورینگ خطوط تولیدی صنعتی، رونمایی از برنامه‌های ۵G اپراتور‌های تلفن همراه و معرفی سامانه اتصال ساختمان‌ها به آتش‌نشانی از جمله رویداد‌های این نمایشگاه خواهد بود.

سومین رویداد «هفته ایران دیجیتال» از شنبه ۲۵ بهمن ماه آغاز شده و تا ۲۸ بهمن ماه ادامه خواهد داشت و ششمین نمایشگاه اینترنت اشیاء ایران روز‌های دوشنبه و سه‌شنبه، ۲۷  و ۲۸ بهمن ماه در سالن ۲۷ نمایشگاه بین‌المللی تهران برپا خواهد بود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از وب زوم، تاریخ انتشار ۲۷ بهمن ۱۳۹۹، کد خبر: ۳۹۲۳، webzoom.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین