پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۸۳۴
تاریخ انتشار : ۲۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۴
نماینده سراوان،سیب سوران،مهرستان در مجلس ، گفت: امیدواریم با اختصاص به موقع اعتبارات مصوب سفر اخیر دولت به سیستان و بلوچستان و اجرای پروژه های عمرانی، کمربند محرومیت این منطقه باریک تر شده و حقوق واقعی مردم ادا شود.
شعارسال: هدایت الله میرمراد زهی در گفت وگو با خبرنگاراقتصادی خبرگزاری خانه ملت با بیان اینکه اولویت قرارگرفتن مناطق محروم کشور در سفرهای استانی تدبیردولت رانشان می دهد، گفت: درسفر رئیس جمهور و هیئت دولت به سیستان و بلوچستان، 315 میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل و بهره برداری از پروژه های عمرانی این استان تصویب شد.

نماینده سراوان،سیب ،سوران،مهرستان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر تحقق به موقع وعده ها و مصوبات اعلام شده ، گفت: با توجه به اینکه رئیس جمهور اعلام کرد یا چیزی مصوب نمی شود و اگر بشود حتما اجرایی می شود انتظار می رود طبق گفته روحانی تا 2 سال دیگر اعتبارات مصوب سفر به استان سیستان و بلوچستان اختصاص یابد و حقوق واقعی مردم ادا شود.

این نماینده مردم در مجلس نهم با اشاره به اینکه اعتبارات درنظرگرفته شده برای تکمیل پروژه های آب و راه روستایی، بیمارستان و اورژانس، مراکز و مجتمع های آموزشی و طرح های هادی استان است، افزود: تا سقف یک میلیارد تومان به نمایندگان استان اختیار داده شد تا این اعتبار را برای پروژه هایی که در نظر دارند هزینه کنند و با توافق مجمع نمایندگان قرارشد این اعتبار در حوزه عبور و مرور شهری هزینه شود.

میرمرادزهی با یادآوری اینکه در سفر دولت به سیستان و بلوچستان اعتبارات عمرانی خوبی برای پروژه های حوزه گازرسانی، جاده های ترانزیتی و راه آهن نظر گرفته شد، تصریح کرد: مبلغ 1200 میلیارد تومان در قالب 99 طرح استانی و 8 طرح عمرانی برای 19 شهرستان در قالب بودجه سال 93 در نظر گرفته شد.

عضوکمیسیون کشاورزی، آب ومنابع طبیعی مجلس با بیان اینکه 6 میلیارد و 470 میلیون دلار اعتبار ارزی در سفر هیات دولت به استان سیستان و بلوچستان تصویب شد، گفت: امیدواریم با تخصیص اعتبارات درنظرگرفته شده باعث رونق اقتصادی و توسعه منطقه و خروج سیستان و بلوچستان از محرومیت شده و کمربند محرومیت ها باریک و مشکلات مردم کاهش یابد.

میرمرادزهی به مشکلات معیشتی و اشتغال مردم سیستان و بلوچستان اشاره کردو افزود: تصمیم بر این شد با بکارگیری نیروهای بومی و اکتشاف و بهره برادری از ذخایر معادن استان به خصوص در سراوان بخشی از این مشکلات مردم مرتفع شود.

نماینده سراوان،سیب سوران،مهرستان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امیدواریم سهم سیستان و بلوچستان از شاخصهای توسعه مانند سایر نقاط کشور افزایش یابد، یادآورشد: دولت قول داده است ظرف 2 سال آینده یعنی تاپایان سال 94 اعتبارات مصوب سفر به استان پرداخت و وعده های داده شده محقق شود که انتظار ما هم همین است و به عنوان نماینده مردم مطالبات آنها را پیگیری خواهیم کرد.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری خانه ملت، تاریخ انتشار: سه شنبه 2 اردیبهشت 1393، کدخبر: 253197، www.icana.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین