پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۸۴۵
تاریخ انتشار : ۲۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۹
پروژه روشنایی اسکله صیادی کنارک به بهره برداری می رسد استاندار سیستان و بلوچستان از بهره برداری پروژه روشنایی اسکله صیادی کنارک تا پایان آبان سالجاری خبر داد.
شعارسال: پروژه برق رسانی اسکله صیادی که بر اساس تفاهم نامه امضا شده میان منطقه آزاد چابهار و استانداری سیستان و بلوچستان با همکاری استانداری و پیگیری فرمانداری کنارک بعد از 15 سال از افتتاح اسکله کنارک، در حال انجام است، مورد بازدید استاندار سیستان و بلوچستان قرار گرفت.

علی اوسط هاشمی استاندار سیستان و بلوچستان در این باره گفت: هم اینک 50 درصد تیرهای برق بتنی در اسکله مستقر شده و در حال اجرای پایه های بتنی است، که تا آبان سال جاری، با اجرای روشنایی و برق رسانی این پروژه به بهره برداری می رسد.

استاندار افزود: این بندر یک ظرفیت ملی و فراملی است و باید نقش محوری در سطح منطقه و منافع ملی ایفای نقش کند.

همچنین استاندار از تعدادی پروژه عمرانی ، بلوار ساحلی و وضعیت پارک قایق ها صیادی کنارک نیز بازدید کرد.

هاشمی در ادامه از بیمارستان 64 تختخوابی کنارک از جمله مصوبات سفر مقام معظم رهبری به منطقه یکم دریایی بندرعباس تاکنون 46درصد پیشرفت فیزیکی داشته است بازدید کرد و بر اساس اعلام استاندار سیستان و بلوچستان بهره برداری از آن آبان سال 95 آغاز می شود.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از پایگاه خبری فرینا، تاریخ انتشار: - ، کدخبر: 33509، www.freena.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین