پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۹۶۹۳
تاریخ انتشار : ۳۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۰
دهکده گردشگري دريايي در بندر گز با سرمايه گذاري 200 ميليارد توماني عماني ها در سه سال آينده به بهره برداري خواهد رسيد.

شعار سال: گروه سرمایه گذاری از عمان به زودی عملیات اجرایی ساخت دهکده گردشگری در ساحل بندر گز را آغاز خواهد کرد.

مجید رحمانی خلیلی ادامه داد: به این منظور عرصه 38 هکتاری در طول ساحل بندر گز از سوی سازمان راه و شهرسازی استان گلستان در اختیار سرمایه گذار قرار گرفته است.

وی یادآور شد: در ابتدای پروژه قرار بود 54 هکتار در اختیار سرمایه گذار قرار گیرد اما پس از بررسی های کارشناسان سازمان مسکن و شهرسازی، اعلام شد برای اجرای این پروژه 38 هکتار زمین در ساحل بندر گز قابل واگذاری است.

رحمانی خلیلی بیان کرد: سرمایه گذار به منظور اغاز پروژه، مجوزهای لازم را در کارگروه های مختلف استان کسب کرده است.

رئیس کارگروه سرمایه گذاری و تأمین منابع اداره کل میراث فرهنگی، صنايع دستی و گردشگری استان گلستان در ادامه سخنان خود اضافه کرد: همچنین جانمایی کاربری‌های مختلف پروژه که قرار است ایجاد شود مشخص شده است.

به گفته وی، سه تیپ هتل، ویلا، مجموع های تفریحی، رستوران، مراکز خرید، امکانات ورزش های ساحلی و آبی، زمین بازی کودکان و ... قرار است در این مجموعه تفریحی ایجاد شود.وی همچنین از ساخت اسکله تفریحی و به کارگیری شناورهای تفریحی در آب‌های بندر گز در مجموعه این دهکده گردشگری خبر داد.

با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی پاسرو، تاریخ انتشار: 16 تیر 1394، کد مطلب: 22:www. pasarv.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین