پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۸۹۶۵
تاریخ انتشار : ۰۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۵
در چند روز اخیر مطلبی منتشر شد از اقدام خودسرانه امام جمعه اندیشه در تغییر نام بلوار آزادی به نام سردار سلیمانی، که بدون مجوز و استعلام صورت گرفته بود. این اقدام واکنش‌هایی را به دنبال داشت. در همین زمینه لازم به یادآوری نامه‌ای است که فرزند سردار سلیمانی به دفتر ریاست جمهوری نوشته بودند و خواهان تغییر نام اماکن به نام سردار با مجوز بنیاد شهید سلیمانی شده بودند.

شعار سال:قابل توجه امام جمعه شهر اندیشه؛ آقای امام جمعه شما با کدام مجوز و استعلام به خود اجازه داده ای که نام بلوار "آزادی" که مزین به یکی از مهم‌ترین و راهبردی‌ترین شعارهای انقلاب اسلام "استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی" است را از آن بلوار، آنهم در سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی حذف و نام شهید سردار سلیمانی را جایگزین کنید!؟

آقای امام جمعه، ما مخالف نام‌گذاری اماکن و خیابان ها به نام سرداری که بر دلها حکومت می کند نیستیم اما مخالف اینگونه بی قانونی ها و تندروی‌هایی هستیم که به نام آتش به اختیار باعث تبلیغ منفی می‌شود!!!

قسمتی از سخنان رهبر انقلاب در تشریح آتش‌به‌اختیار: نیروهای انقلابی بیش از همه باید مراقب نظم کشور، مراقب آرامش کشور، مراقب عدم سوءاستفاده‌ی دشمنان از وضعیّت کشور، و مراقب_حفظ_قوانین [باشند]؛ این مراقبتها در درجه‌ی اوّل متوجّه به نیروهای انقلاب است که دلسوزند، علاقه‌مندند و مایلند که کشور به سمت هدفهای خود حرکت بکند.»(۱۳۹۶/۰۴/۰۵)

 

پایگاه تحلیلی- خبری شعار سال ،برگرفته از کانال تلگرامی نگین غرب استان تهران

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین