پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۱۸۶۷۰
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۰۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۹
اینکه اعتراضی به شیوه نامگذاری معابر شهری داشته باشیم یک بحث است و بشکل خودسرانه (حتی نمادین)، اقدام به ایجاد اختلال در نظم عمومی کنیم این بحث دیگر؟ جنبه بدتر داستان آنجاست که این عمل توسط بخشی از شخصیت‌های بزرگ و صاحب جایگاه صورت پذیرد.

شعار سال: اقدام خودجوش برای تغییر نام خیابان شجریان! به نام شهید والا مقام محسن فخری زاده .  پدر شهید مصطفی احمدی روشن نیز در عکس ها دیده می شود.

باید کم کاری ها و عدم حساسیت های شورای شهر و شهرداری تهران در نامگذاری معابر را پذیرفت.  حتی اشتباه شهرداری برای نامگذاری خیابان ها و معابر بر اساس شماره و دو اسمی کردن معابر( اسم اصلی بر اساس یک شماره و نام دوم، اسامی شهدای والا مقام ) قابلیت پیگیری قضایی دارد.

همه ما تجربه آدرس پرسیدن های مکرر را از دکه ها، مغازه دارها ، رهگذران و ....، داشته و داریم. به نظر شما در روز، چقدر از زمان شهروندان به درگیری با این چالش به هدر می رود؟ کسانی که تصور می کنند ، نام شهدا باید محور اصلی نامگذاری باشد، خودشان توضیح دهند که آیا در زمان استفاده از نام یک شهید بزرگوار، واقعا به آن شهید می اندیشند؟ لطفا مدیریت شهری را نادیده نگرفته و به صورت  و ظاهر، بجای کنهه و واقعیت نظر نکنیم.

شهید احمدی روشن و خاناده محترم شهید ، بالای سر ما هستند . شهید فخری زاده در دل های مردم ایران جای گرفته است . اما این اولویت ها و اهمیت ها ، دلیلی بر اختلال در نظم نیست.

نتیجه اینکه، قاعده مندی مشارکتی نامگذاری های معابر توسط شورای شهر تهران باید دنباله گیری شود و اعتراض قانونی بجای اقدامات سلیقه ای باید  مورد توجه قرار گیرد. منتظر دریافت و انتشار توضیحات توسط کلیه ذی نفعان و ذی مدخلان هستیم.

اقدام خودجوش قابل تحسین یا توبیخ؟


اختصاصی پایگاه تحلیلی- خبری شعار سال

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۳۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۳
1
0
آقای شعارسال اینکه اقدام خودجوش برای تغییر نام خیابان درست بوده یا نه باید علت رو جویا شد اما اینکه نامگذاری خیابان ها به نام شهدا رو نقد کردید اصلا درست نیست در همه جهان به نام قهرمانانشان یادبودهایی رو می سازند و از آنها تجلیل می کنند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۵۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۳
1
0
الان مشکل مملکت ما اینه که جرا خیابانی با نام شجریان داریم؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۴
0
0
خداییش چرا باید کار مملکت بیفته دست شیش هفت نفر ادمی که معلوم نیست از کجا دارن هدایت میشن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین