پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۰۵۳۴
تاریخ انتشار : ۲۷ دی ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۳
رییس شورای عالی استان‌ها همزمان با فرا رسیدن سالروز مقاومت مردم ستمدیده غزه، پیشنهاد داد تا یکی از معابر و خیابان‌های هر شهرستان در استان‌های کشور به نام " غزه " نامگذاری شود.

شعار سال:به گزارش  شورای عالی استان ها؛  پرویز سروری، در نامه به روسای شوراهای استان سراسر کشور خواست که همزمان با فرا رسیدن سالروز مقاومت مردم ستمدیده غزه، یکی از معابر و خیابان های هر شهرستان در استان های کشور به نام " غزه " نامگذاری شود.
 
در این نامه آمده است: با توجه به اینکه ۲۹ دی ماه " روز غزه "  نماد مقاومت ملت ستمدیده و مظلوم فلسطین یادآور کشتار بی سابقه کودکان معصوم و جنایت های فجیع تاریخ معاصر بشریت به دست رژیم منحوس، اشغالگر و کودک کش صهیونیستی است.
 
 سکوت در برابر نادیده گرفتن حقوق انسانی و کرامت های پایمال شده ملت مظلوم فلسطین در مقابل رژیم غاصب صهیونیست، وجدان و فطرت پاک نهاد و دیدگان بینای مردم آزادیخواه جهان را بر نمی تابد.
 
بنابراین پیشنهاد می شود با سرلوحه قرار دادن ذات حقیقت طلب و سلطه ستیز خویش اقدام به نامگذاری یکی از خیابان ها، معابر و ... هر شهرستان در استان های کشور به نام "غزه" باشیم تا همزمان با فرارسیدن ۲۹ دی ماه " روز غزه " صدای رسای زنان و مردان آواره و مردم بی پناه غزه باشیم.
 

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری  ایرنا ، تاریخ انتشار: 27دی 1400، کدخبر: ، www.irna.ir،84616404

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین