پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۹۴۸۹۲
تاریخ انتشار : ۰۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۹
ظهر دیروز مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران از ارائه طرح دو فوریتی در جلسه فردا شورا شهر خبر داد و گفت: " ان‌شاءالله معبری در شأن حضرت «آیت‌الله رئیسی» به نام وی نامگذاری خواهد شد".این در حالی است که لازم است در خصوص این اقدامات عموما نمایشی و سطحی ، مراجع امنیتی و نظارتی ، تذکرات لازم را به شورای شهر تهران بدهند. در حالی که کل دنیا ( چه کشورهای ارزشی و چه کشورهای لیبرال) در حال گرایش دادن معابر شهری به سمت نظم در نامگذاری هستند، در تهران، یک بزرگراه را چندپاره کرده و هر قسمت را به یک اسم معرفی می کنند؟ بنظر می رسد که شورای شهر تهران با توجه به عملکرد گذشته خود در اجرای اقدامات نمایشی و غیر اصیل و بعضا دارای پیامد، فاقد صلاحیت اقدام در این حوزه باشد. شورای شهر بجای تجمیع آرا و سرمایه گذاری روی نماد سازی برای شهید جمهور، ساده ترین راه یعنی تغییر در اسامی معابر را انتخاب می کند. آقای چمران ، بشکل کاملا صریح به حضرتعالی، اخطار قانونی جهت اصلاح رویه فعالیتی می دهیم.

شعارسال: پیگیری‌ها حاکی از آن است که یکی از چهار گزینه پیشنهادی ذیل به عنوان خیابان آیت الله رئیسی در پایتخت در صحن شورای شهر انتخاب خواهد شد.

کدام اتوبان تهران به‌نام شهید سید ابراهیم رئیسی نام‌گذاری می‌شود؟ + ادامه بدسلیقگی های مکرر شورای شهر تهران

 این چهار گزینه به شرح زیر است.

۱. بزرگراه آزادگان محدوده اتوبان آیت الله سعیدی تا سه راه افسریه

۲. خیابان خاوران و بزرگراه امام رضا از میدان خراسان تا سه راه افسریه

۳. خیابان کارگر جنوبی حدفاصل میدان انقلاب تا میدان راه آهن

۴. بزرگراه بعثت حدفاصل میدان بهمن تا سه راه افسریه

ظهر دیروز مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران از ارائه طرح دو فوریتی در جلسه فردا شورا شهر خبر داد و گفت: " ان‌شاءالله معبری در شأن حضرت «آیت‌الله رئیسی» به نام وی نامگذاری خواهد شد".

بالگرد حامل آیت الله سید ابراهیم رئیسی یکشنبه در ارتفاعات ورزقان آذربایجان شرقی دچار سانحه شد و رئیس جمهور و ۷ تن از همراهانش به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

شعارسال با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری خبرآنلاین، تاریخ انتشار: 1خرداد1403، کدخبر: 1909467، www.khabaronline.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین