پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۰۲۸۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۱
مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب کشور گفت: در بخش روستایی بیش از ۱۱ درصد کل منابع کشور را به روستا‌های استان سیستان و بلوچستان اختصاص داده‌ایم.

شعار سال: حمیدرضا جانباز مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب کشور، با اشاره به کیفیت نامطلوب آب در استان سیستان و بلوچستان گفت: در این استان با توجه به خشکسالی‌های اخیر و وسعت پراکندگی‌ها مشکل جدی در تامین آب داریم.

او ادامه داد: در برخی از نقاط جنوبی سیستان و بلوچستان متوسط بهره‌مندی از آب نسبت به برخی از مراکز استان کمتر است و وزارت نیرو بنا دارد برای جبران این کمبود آب، برنامه ریزی‌هایی در این راستا داشته باشد.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب کشور اضافه کرد: در حال حاضر تامین آب در جنوب کشور تنها معطوف به آب شیرین کن‌هاست. هفته گذشته ۶ هزار متر مکعب در شبانه روز ظرفیت آب  شیرین کن را صادر کردیم، همچنین در حال برنامه‌ریزی هستیم تا تعداد زیادی از روستاها و یا شهر‌های مناطق مختلف استان سیستان و بلوچستان را به سد‌های استان متصل کنیم.

جانباز بیان کرد: بهره برداری از سامانه سد زیردان برای آبرسانی به برخی از مناطق استان انجام شده است، با وجود برخی از مشکلات اعتباری دولت از تمامی ظرفیت‌های خود استفاده کرده است. از محل منابع مالی بانکی بیش از ۲۵۰ میلیارد تومان بابت آب روستایی در استان سیستان و بلوچستان اختصاص پیدا کرده است.

او تصریح کرد: ما در بخش روستایی در سیستان و بلوچستان هم بیش از ۱۱ درصد کل منابع کشور را به روستا‌های استان سیستان و بلوچستان اختصاص داده‌ایم، این عقب ماندگی نسبت به سایر مناطق کشور تا آخر سال ۱۴۰۰ مرتفع خواهد شد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت باشگاه خبرنگاران جوان، تاریخ انتشار: ۹ اسفند ۹۹، کد خبر: ۷۶۷۹۱۲۱، www.yjc.ir.

 
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۱۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
0
0
چرا قول الکی به مردم میدید که اعتراض ها بخوابه؟ این نهایت نامردیه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین