پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۰۶۵۰
تاریخ انتشار : ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۰
امیر مهدی ژوله با گذاشتن پستی در اینستاگرام و عذرخواهی مصنوعی و گویا دستوری، از حضور خود در سریال «چوب خط» شبکه سوم سیما خبر داده است.

شعار سال: سریال طنز «چوب خط» قرار است به زودی از شبکه سوم سیما در نیمه دوم اسفند ماه به روی آنتن رود. سریالی که در میان بازیگران آن، نام «امیر مهدی ژوله» به چشم می خورد؛ بازیگری که پله های شهرت را با نویسندگی در سریال های طنز مهران مدیری و مهدی مظلومی و سپس بازی در همان سریال ها تجربه کرده است. سریال هایی که به میزبانی شبکه سه به روی آنتن سیما رفته اند.
 
ماجرای ژوله با صدا و سیما و اعتراض ها، مسخره کردن ها و عذرخواهی هایش دیگر نخ نما و تهوع آور شده است. ژوله با توانایی هایی که در این سال ها کسب کرده به استاد موج سواری در فضای مجازی تبدیل شده است.
 
زمانی که در تیم مدیری مشغول نوشتن و نگارش «پاورچین، نقطه چین، شب های برره، باغ مظفر، گنج مظفر، مردهای هزارچهره و دو هزارچهره و ...» و بازی کردن در این سریال هاست و درآمد و شهرت بدست آمده از تلویزیون را تجربه می کرد، همه چیز خوب و گل و بلبل است و زمانی که خانه نشین می شود، یکباره همان تلویزیون می شود بهانه ای برای موج سواری جدید و رفتن به سمت شبکه نمایش خانگی.
 
هنوز کمپین «من و سانسورچی» جناب ژوله از خاطرمان نرفته است. کمپینی که از طرف این فیلمنانه نویس در فضای مجازی به راه افتاد و از همکارانش در عرصه تهیه سریال های تلویزیونی خواست تجربه های خود را از سانسور روایت کنند.
 
ژوله در بخشی از متنی که در اینستاگرام منتشر کرده بود یکی از معضلات نمایش زنان در تلویزیون ایران را علاوه بر «رعایت حجاب» و «عدم آرایش»، مشخص نبودن «حجم» اندام بدن آنها عنوان کرده بود.
 
مهراب قاسمخانی، پرستو صالحی، میترا حجار و دیگران شروع به حمایت از این کمپین کردند و خاطرات خودشان را از مواجه با سانسور در تلویزیون بازگو کردند. کسانی که همان سال ها مثل ژوله دستشان به سریال های تلویزیون نمی رسید و شروع به تمسخر کرده بودند.


البته آقای ژوله در به راه انداختن این کمپین ها و موج سواری ها تجربه بالایی دارد. موقع انتخابات ریاست جمهوری شروع به طرفداری از کاندیدای محبوبش می کند، هنرمندان و مردم را تشویق به رای دادن به این کاندیدا می کند و همین که اوضاع عوض می شود و آرزوهایشان را بر باد رفته می بیند، به جای عذرخواهی از همان مردم می گوید:«مردم گول ما را نخوردند، ما گول مردم را خوردیم که به روحانی رای دادیم.»



حالا هم که دوباره بازی در تلویزیون را با سریال «چوب خط» شروع کرده، با عذرخواهی مصنوعی و گویا دستوری، آن اعتراض ها و تمسخر کردن های خودش به تلویزیون را «بی توجهی و قصور» عنوان کرده تا بهانه ای شود برای حضور مجدد جنابشان در تلویزیون و شبکه سه؛ باید از مدیران رسانه ملی و شبکه مذکور سوال کرد که آیا حضور ژوله بنابر مصلحتی بزرگ صورت گرفته یا باز هم پای افرادی در میان است که مواقع اینچنینی پایشان به دفتر مدیران باز می شود و رانت بازگشت امثال ژوله را با آن سابقه به رسانه ملی باز می کنند.
 

تعداد بازدید : 17


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری  تسنیم، تاریخ انتشار:  10 اسفند  1399  ، کدخبر: 2461482، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین