پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۰۶۵۱
تاریخ انتشار : ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۷
نمایندگان مجلس به منظور حمایت از مناطقی که از لحاظ گازرسانی شهری و روستایی پایین‌تر از متوسط کشور می‌باشند حداقل دو برابر سرانه‌ اعتبار در نظر گرفتند.
شعار سال: نمایندگان مجلس شورای اسلامی در نشست علنی نوبت دوم امروز (یکشنبه، ۱۰ اسفند) قوه مقننه و  در جریان بررسی بخش هزینه‌ای لایحه بودجه سال ۱۴۰۰، بند (د) تبصره (۱) ماده واحده این لایحه را مصوب کردند.

در بند (د) تبصره (۱) ماده واحده این لایحه آمده است: وزارت نفت از طریق شرکت دولتی تابعه ذی‌ربط مکلف است از محل سهم چهارده و نیم‌درصد (۵/۱۴%) شرکت مذکور تا میزان بیست هزار میلیارد (۲۰.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰) ریال نسبت به گازرسانی به روستا‌ها و اتمام طرح (پروژه)‌های نیمه‌تمام گازرسانی به روستاها، تداوم گازرسانی با اولویت گازرسانی به شهر‌ها و روستا‌های استان سیستان و بلوچستان و استان‌های نفت‌خیز و گازخیز و مناطقی که از لحاظ گازرسانی شهری و روستایی پایین‌تر از متوسط کشور می‌باشند و پاسگاه‌های در محدوده بافت روستایی و همچنین روستا‌های واقع در مناطق کوهستانی و صعب‌العبور حداقل دو برابر سرانه، اقدامات لازم را به‌عمل آورد.

هزینه‌های مربوط به گازرسانی به مدارس و مساجد روستا‌های گازرسانی‌شده از محل منابع این بند قابل تأمین است. معادل مبلغ پنج هزار میلیارد (۵.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰) ریال از مبلغ فوق جهت بهسازی معابر و ترمیم آسیب‌های ناشی از حفاری شبکه معابر روستا‌ها در اختیار بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و دهیاری‌ها قرار می‌گیرد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۹۹، کد خبر: ۲۴۶۱۶۵۱، www.tasnimnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین