پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۰۹۵۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۴
بار‌ها در خصوص سیاست پلیس بد - پلیس خوب فرانسویان هشدار داده ایم و بیان شده است که این سیاست، رویه‌ای تاریخی در تامین منافع این کشور است. بشکل علی الظاهر دلسوزانه و در نقش میانجی خود را وارد اتفاقات بین الملل کرده و در اولین فرصت با اجرای بازی پلیس بد- پلیس خوب، اقدام به گردنه گیری و اخاذی منجر به تامین منافع می‌کنند. بازی کثیف و نخ نمایی که گویا سیاستمداران داخلی ما با وجود تجربه چندین باره ان، هنوز درس عبرتی از آن نگرفته اند. احضار سفیر فرانسه، کمترین کاری است که انتظار می‌رود توسط دولت اجرا شود.
شعار سال: «ژان ایو لودریان» وزیر خارجه فرانسه اعلام کرد که به زودی قطعنامه‌ای علیه ایران به شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی ارائه می‌شود.

وی افزود که این قطعنامه انتقادی طی روز‌های آینده ارائه خواهد شد.

تروئیکای اروپا پیش از این با حمایت از موضع آمریکا برای تصویب قطعنامه‌ای در شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی علیه ایران، پیش‌نویس این قطعنامه را به نمایندگان ۳۵ کشور عضو شورا ارائه داد.

آلمان، آنگلیس و فرانسه با تکرار برخی ادعا‌های بی‌اساس، در این قطعنامه نسبت به آنچه عدم ارائه توضیح قابل قبول از سوی تهران درباره ذرات اورانیوم یافت‌شده در دو سایت سابق هسته‌ای ایران خوانده‌اند، ابراز «نگرانی عمیق» کرده‌اند.

این سه کشور اروپایی بدون اشاره به بدعهدی‌های آمریکا خواستار بازگشت کامل ایران به تعهدات برجامی خود شده‌اند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایلنا، تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۹، کد خبر: ۱۰۴۶۵۵۸، www.ilna.news
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۳
0
0
این فرانسه نمیخواد دست از سر ایران و ایرانی برداره؟ این ها هم گوش به فرمان اسرائیل هستن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین