پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۱۱
تاریخ انتشار : ۲۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۹
نماینده مردم خرم‌آباد در مجلس شورای اسلامی گفت: روستائیان برای اشتغال‌زایی نیاز به تحریک عالمانه دارند.

شعارسال : ایرج عبدی شامگاه پنج‌شنبه در جلسه طرح مشارکت مردمی برای راه‌اندازی واحدهای تولیدی در روستاهای لرستان که با حضور معاون توسعه روستایی و مناطق محروم رئیس‌جمهور در خرم‌آباد تشکیل شد، اظهار داشت: روستاها بدون متولی هستند و همه روستاها در حالت کما به زندگی پایه خود ادامه می‌دهد.

نماینده مردم خرم‌آباد و دوره‌چگنی در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: برای اشتغال‌زایی در سطح روستاها باید یک کارگروه و سازمان جهت تحریک روستائیان برای ماندن و کار کردن در روستاها به وجود آید.

وی تشکیل این سازمان را مهم دانست و افزود: باید از همه پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های روستاها برای اشتغال‌زایی استفاده کرد.

این مقام مسئول در خصوص نبود کار و فعالیت‌های مشارکتی در روستاها بیان کرد: مقصر این موضوع روستائیان نیستند، زیرا آن‌ها به شرایط فعلی خود عادت کرده‌اند.

عبدی اشتغال‌زایی در روستاها را به بیماری که در کما رفته است تشبیه کرد و گفت: برای اینکه این افراد به شرایطی که در آن هستند، عادت نکنند، باید به طور مدام آن‌ها تحریک و تشویق شوند.

نماینده مردم خرم‌آباد و دوره‌چگنی در مجلس شورای اسلامی در ادامه از استاندار لرستان خواست که با ایجاد دفتری برای پاسخ‌گویی به جوانان بیکار از آن‌ها در قالب تشکیل بنگاه‌های کوچک استفاده کند.

وی یادآور کرد: تمام روستائیان برای وقوع اتفاقات خوب در روستای خود نیاز به متولی دارند که با تحریک عالمانه آن‌ها را وادار به اشتغال‌زایی کند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاري فارس ، تاریخ انتشار جمعه 22 آبان 1394، کد مطلب : 13940821001059: www.farsnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین