پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۳۳۱۲۸۲
تاریخ انتشار : ۱۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۷
احتمالا جناب معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران در دوره دانش آموزی خود از جمله بچه زرنگ‌های کلاس بود که می‌گفت، آقا اجازه، مشق‌ها را خط نمی‌زنید! همین فرد، الان در پست معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران مدعی شده که خرید مرغ توسط واحد‌های فروش مرغ قطعه بندی شده، بالاتر از نرخ مصوب تخلف است! حرف شما درست آقای معاون، اما واقعیت بازار چیز دیگری است و به حرف شما گوش نخواهد کرد، شما درباره منطق دانشگاهی دارید حرف می‌زنید و بازار کلاس و سطح بندی‌های خاص خودش را دارد. حتما اگر بازار گوش نکرد، می‌خواهید با چماق تعزیراتی وارد شوید؟ آب از سرچشمه بباید بست عزیز دل برادر! مرغ فروش هم اجاره مغازه می‌دهد و خانواده دارد. اگر مرد کارید به پنج وارد کننده اصلی نهاده دامی گیر بدهید، اگر مرد کارید، عملکرد شرکت پشتیبانی امور دام را پیگیری کنید، اگر مرد کارید، مافیای کشتارگاهی را رصد کنید، اگر مرد کارید سیستم پر اشکال بازارگاه را ساماندهی کنید و.. هرچند که جواب شما هم از پیش مشخص است. این موارد در حوزه اختیارات ما نیست!
شعار سال: حشمت الله عسگری معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران در مورد انتشار یک خبر در فضای مجازی در خصوص تخلف عرضه و فروش مرغ قطعه بندی شده توسط برخی واحد‌های صنفی اظهار داشت: واحد‌های فروش و عرضه مرغ در استان تهران به بهانه قطعه بندی و بسته بندی مرغ به هیچ عنوان مجاز به خرید و فروش و عرضه مرغ  با قیمت بالاتر از نرخ مصوب نیستند و مطلقا حق ندارند با این توجیه مرغ را با قیمت گزاف به مردم بفروشند.

وی افزود: در بازرسی و گشت‌های مشترک تعزیرات بعضا مشاهده شده که برخی واحد‌های بسته بندی با قیمت چند برابر مصوب ستاد تنظیم بازار استان تهران اقدام به عرضه و فروش مرغ  می‌کنند و توجیه آن‌ها این است که در بازار غیررسمی با قیمت بالاتر از قیمت مصوب اقدام به تهیه مرغ می‌کننند و لذا تاکید شد که خرید توسط این واحد‌ها با قیمت بالاتر از مصوب عین تخلف است و برخورد خواهد شد و به هیچ عنوان منظور خرید مرغ بالاتر از قیمت مصوب توسط شهروندان که مصرف کنندگان نهایی این کالا می‌باشند نبوده است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از ایلنا، تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۹۹، کد خبر: ۱۰۴۷۴۱۶، www.ilna.news
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین