پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۱۳۳۱
تاریخ انتشار : ۱۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۰
بیماران خاص قابل شناسایی هستند. کدملی بیماران خاص در سیستم تعریف شده است و وقتی به عنوان مثال به داروخانه مراجعه می کنند با ورود کدملی به سیستم متوجه می شوند که فرد بیمار خاص است و جای نگرانی در این باره وجود ندارد.
شعار سال: مدیرکل درمان غیرمستقیم سازمان تامین اجتماعی با بیا اینکه بیماران خاص پس از توقف صدور دفترچه بیمه قابل شناسایی هستند گفت: کدملی بیماران خاص در سیستم تعریف شده است و وقتی به عنوان مثال به داروخانه مراجعه می‌کنند با ورود کدملی به سیستم متوجه می‌شوند که فرد بیمار خاص است و جای نگرانی در این باره وجود ندارد.

دکتر شهرام غفاری با اشاره به توقف صدور دفترچه‌های بیمه درمان و مراجعه بیماران خاص برای دریافت خدمات درمانی و دارویی اظهار کرد: از آنجا که بیماران خاص با کدملی شان شناسایی می‌شوند به هر مرکز درمانی یا مطبی مراجعه کنند، در استعلام و اعتبار سنجی، پیامکی برای بیمار یا پزشک یا منشی وی ارسال می‌شود مبنی بر اینکه این بیمار به اصطلاح «فرانشیز صفر» است.

وی افزود: در واقع بیماران خاص قابل شناسایی هستند. کدملی بیماران خاص در سیستم تعریف شده است و وقتی به عنوان مثال به داروخانه مراجعه می‌کنند با ورود کدملی به سیستم متوجه می‌شوند که فرد بیمار خاص است و جای نگرانی در این باره وجود ندارد.

مدیرکل درمان غیرمستقیم سازمان تامین اجتماعی با بیان اینکه تغییری در فرایند کار اتفاق نیفتاده و در مواقعی که پزشک نسخه نویسی آنلاین را انجام نمی‌دهد، سرنسخه اش جایگزین دفترچه بیمه می‌شود گفت: در این میان بیشتر برای داروخانه‌ها نگرانی‌ای وجود داشت مبنی بر اینکه فرایند کاری شان طولانی‌تر شده که ما در بهمن ماه نامه‌ای ارسال و اعلام کردیم که نیازی نیست داورخانه‌ها نسخه‌ها را آنلاین ثبت کنند که صفی در داروخانه‌ها ایجاد نشود.

غفاری ادامه داد: در واقع اعلام کردیم اگر ثبت آنلاین نسخ موجب ایجاد صف می‌شود نسخه‌ها را آنلاین ثبت نکنند. تمام هدف ما این است که صف و ازدحامی در هیچ کجا شکل نگیرد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از عصرایران، تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۹۹، کد خبر: ۷۷۳۷۷۲، www.asriran.com
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین