پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۱۴۴
تاریخ انتشار : ۲۹ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۱
سامان پاکباز هفته گذشته در بزرگترین آوردگاه ورزشی جهان موفق به کسب اولین مدال کاروان ورزشی پاراالمپیک کشورمان شد.

شعار سال: کسب مدال سامان بهانه یا فرصتی بود تا در کمتر از گذشت چند ساعت از این قهرمانی ،آماج پیامهایی از جنس تبریک به سمت پاکباز روانه شود ،سامان رفت تا به گفته خودش بعد از هشت سال تلاش بی وقفه نام کشور و شهرش را بلند آوازه کند.

در این مسیر نه تنها سامان بلکه خانواده وی با فراز و فرودهای بزرگی روبه رو بودند.از وامهای چندین میلیونی و فروش زمینهای پدری و مشکلات عدیده مالی گرفته تا چشیدن طعم قهرمانی در دبی و قطر و افتخار آفرینی برای کشورمان سامان را به مردی پولادین برای رسیدن به مدال ریودوژانیروی برزیل و رکورد شکنی در تاریخ ورزش کهگیلویه و بویر احمد تبدیل کرد.

در این بین و در حرکت شتابان سامان، وی تنها به کمک مالی و شرایط محیطی و روانی مناسب احتیاج داشت تا بتواند آنگونه که امروزدرخشید بدرخشد ،بلکه بهتر از این.

بنا به خاطر شرایط مالی خاص سامان که از وجود پدر نیز محروم بود حمایت همه جانبه ای نیاز بود تا ورزشکار نامی دنا به دنیا ثابت کند "خواستن توانستن است" اما با این وجود سامان تا رسیدن به مدال پرافتخار پاراالمپیک تنها با وعده هایی تو خالی مواجه بود.

آنان که میدانند ،میدانند ورزش حرفه ای و قهرمانی یعنی تلاش شبانه روزی و صرف هزینه های سرسام آور برای کسب یک مدال در سطوح جهانی ،میدانند طی یک سال باید دهها میلیون تومان هزینه کرد تا افتخاری برای یک شهر و کشور بدست آورد.

اما سامان پاکباز که طی دو سال اخیر با حضور در رقابتهای مختلف جهانی عناوین مختلفی چون اول و دومی جهان را بدست آورده بود با صرف ده ها میلیون تومان پول که در ابتدا به بخشی از آن اشاره شد و با دلخوشی به وعده 10 میلیون تومانی ایزد پور مدیر کل اداره ورزش و جوانان کهگیلویه و بویر احمد بعد از کسب مدال طلا در رقابهای قطر به تمریناتش ادامه داد تا اینکه قهرمان پارالمپیک شد.

ماجراهای عجیب و پشت پرده وعده 10 میلیونی که بعد از گذشت چندین ماه نهایتا در روزهای نزدیک به سفر پاکباز به برزیل و رفت و آمدهای مکرر پنج میلیون آن محقق شد و مابقی به پشت گوش افتاد نشان میدهد که دیگر ایزد پور نباید قول و وعده و وعید بدهد تا قضایا کمی آبرومندانه تر اداره شوند.

با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از پايگاه خبري تحليلي سفير دنا، تاریخ انتشار: 27 شهريور1395، کد مطلب: 171510:www. safiredena.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین