پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۱۸۴۱
تاریخ انتشار : ۱۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۱:۳۵
مدیرکل حفاظت محیط زیست بوشهر، عامل انتشار بوی بد در روستای بستانو از توابع عسلویه را نگهداری میعانات گازی در یکی از نیروگاه‌های منطقه عنوان کرد.

شعار سال: فرهاد قلی نژاد مدیرکل حفاظت محیط زیست استان بوشهر بیان کرد: در روز‌های اخیر انتشار بوی نامطبوع در بستانو عسلویه موجب اعتراض مردم شده بود که در بررسی اداره حفاظت محیط زیست شهرستان عسلویه مشخص شد منشاء ایجاد بو، ذخیره سازی میعانات گازی در یکی از نیروگاه‌هاست.
 
او ادامه داد: این نیروگاه بدون مجوز زیست محیطی میعانات گازی را برای مصرف به عنوان سوخت ذخیره سازی کرده که این اقدام غیر قانونی  موجب انتشار بوی بد شده بود.
 
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان بوشهر افزود: به این نیروگاه اخطار داده شده است که در ۴۸ ساعت میعانات از محل خارج و آلودگی بو برطرف شود، در غیر این صورت موضوع از طریق مراجع قضائی پیگیری خواهد شد.
 
قلی نژاد بیان کرد: هیچ واحد صنعتی اجازه ندارد محیط زیست را آلوده و بهداشت عمومی شهروندان را تهدید کند و هرگونه آلودگی محیط زیست جرم است.
 
او گفت: باید قبل از هرگونه اقدام در صنایع هماهنگی لازم صورت گیرد و مجوز زیست محیطی صادر شود.
 
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان بوشهر عنوان کرد: دیگر هیچ کوتاهی در عسلویه پذیرفته نیست و سازمان حفاظت محیط زیست با قاطعیت وفق قوانین و مقررات از حقوق شهروندان در برخورداری محیط زیست سالم دفاع خواهد کرد.
 
 
شعارسال اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان ، تاریخ انتشار:  17 اسفند  1399  ، کدخبر: 7689301، www.yjc.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین