پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۲۶۳۵
تاریخ انتشار : ۲۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۷
رییس اداره صنعت، معدن و تجارت ایرانشهر در جنوب سیستان و بلوچستان گفت: کارخانه آرد ستاره این شهرستان پس از چهار سال تعطیلی دوباره راه‌اندازی شد.

شعار سال:مهرداد طاهری اظهارداشت: این واحد تولیدی به دلیل مشکلات مالی از سال ۹۵تعطیل شده که در سال «جهش تولید»با هزینه‌ای افزون بر ١٢٠ میلیارد ریال از سوی بخش خصوصی راه‌اندازی شد.
 
وی با اشاره به اینکه فعال کردن واحدهای تعطیل شده از اولویت‌های وزارت صنعت، معدن و تجارت است افزود: با راه‌اندازی کارخانه آرد ستاره ایرانشهر مشکل تامین آرد شهرستان و مناطق همجوار برطرف می‌شود.
 
رییس اداره صنعت، معدن و تجارت ایرانشهر با اشاره به اینکه با راه‌اندازی این واحد تولیدی زمینه اشتغال ۵٠ نفر به صورت مستقیم را فراهم کرده است گفت: این شهرستان دارای۲ کارخانه تولید آرد بوده که سالانه بیش از ٣۶ هزار تن آرد تولید می‌کنند.

 
شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایرنا  ، تاریخ انتشار: 22  اسفند  1399  ، کدخبر:84260957 ،www.irna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین