پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۲۸۵۹
تاریخ انتشار : ۲۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۰
اظهارات روحانی در حالی است که پس از گذشت ۸ سال اعداد و ارقام اقتصادی وضعیت دیگری را نشان می‌دهد. از یک طرف طبق اعلام مرکز آمار ایران نرخ تورم نقطه‌ای در بهمن ماه امسال نسبت به بهمن سال گذشته به عدد ۴۸.۲ درصد رسیده است. از طرف دیگر نیز قیمت اجناس و کالا‌ها به شدت افزایش پیدا کرده است و به اذعان بسیاری از کارشناسان دولت برای کسری بودجه تخلفات گسترده‌ای در بورس انجام داده است.

شعار سال:«با چه حقی هر روز دست تو جیب مردم می‌کنیم و پول مردم را نصفش برداشت می‌کنیم؟ ارزش پول ملی را نصف کرده‌ایم و هنوز هم شعار می‌دهیم؟ تورم بالای ۳۰ درصد، کاهش قدرت خرید پول ملی به کمتر از نصف، بیکاری بالای ۱۳ درصد و رشد اقتصادی صفر یا حتی منفی. چقدر شرم آور است که بانک مرکزی ما سکوت کند و IMF (صندوق بین‌المللی پول) برای ما اعلام کند که رشد امسال ما منفی بود. قرار بود که رشد ۸ درصد و قرار بود نرخ تورم و بیکاری تک رقمی شود. همه ضعف‌ها و همه ناکارآمدی‌ها را نمی‌توان پای تحریم نوشت. من دولت راستگویان و درستکاران را تشکیل خواهم داد.»
 
بخشی از نطق انتخاباتی حسن روحانی در اجتماع هواداران خود در ۲۲ فروردین ۹۲

تعداد بازدید : 43


پایگاه تحلیلی- خبری شعار سال، برگرفته از منابع گوناگون

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین