پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۴۱۴۲
تاریخ انتشار : ۰۲ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۶
مدیر کل اوقاف و امورخیریه استان گفت: ۶۱ وقف جدید پارسال در خراسان جنوبی به ثبت رسید.
شعار سال: حجت الاسلام بخشی پور گفت: این موقوفات با نیات مختلف از جمله ثبت ۶۱ وقف در خراسان جنوبی کمک به مساجد، مساعدت مزدوجین، عزاداری، امور خیریه، کمک به ایتام و ازدواج به ثبت رسیده است.

بخشی پور افزود: پارسال ۱۰ موقوفه قرآنی در استان به ثبت رسید، اما هنوز موقوفات قرآنی اندکی در استان وجود دارد و در راستای اجرای برنامه‌های قرآنی به مشکل می‌خوریم.

وی بر وقف با نیات روز جامعه با توجه به مشکلات آحاد جامعه تأکید کرد و خواستار وقف در زمینه‌های مختلف درمان، اشتغال و ازدواج برای جوانان شد.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی به اجرای طرح امین موقوفات در استان اشاره کرد و گفت: در راستای اجرای این طرح فعالیت‌های خوبی انجام شده و افرادی که امین و صدیق باشند می‌توانند امور موقوفات را در دست بگیرند.

وی یکی از مهم‌ترین وظیفه اوقاف و امور خیریه را حفظ و احیای موقوفات در جامعه دانست و افزود: انتخاب امین موقوفات در شهر‌های و روستا‌هایی که دارای موقوفه هستند باعث احیای وقف و موقوفات و پرداخت مال الاجاره موقوفات خواهد شد که این امر در نهایت احقاق حقوق موقوفات و اجرای دقیق و امینانه موقوفات خواهد انجامید.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات، برگرفته از ایلنا، تاریخ انتشار: ۱ فروردین ۱۴۰۰، کد خبر: ۱۰۵۴۳۵۵، www.ilna.news
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین