پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۴۶۱۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۶ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۶
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان گفت: هرمزگان به عنوان اولین استان در کشور توانست، فرآیند تمامی مصوبات شورا‌ها را از طریق سامانه الکترونیکی رصد و پایش مصوبات شورا‌های اسلامى شهر‌ها انجام دهد و از سوی معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی و مدیرکل دفتر امور شورا‌های اسلامی وزارت کشور این استان به عنوان استان پیشتاز و موفق در این سامانه معرفی و مورد تقدیر قرار گرفت.
شعار سال: رضا مدرس اظهار کرد: این سامانه به گونه‌ای طراحی شده که در فرصت قانونی می‌بایست فرآیند رسیدگی انجام شود و در غیر این صورت موضوعات مرتبط برای سامانه پذیرش نخواهد شد و این امر رسیدگی به موارد در فرصت قانونی را الزامی خواهد کرد.

وی ادامه داد: حذف کاغذ، رسیدگی سیستمی، دسترسی آنلاین، قابلیت نظارت بر عملکرد اعضا شامل اعضای هیأت تطبیق و اعضای شوراها، دقت در رسیدگی، پرهیز از اعمال سلیقه و مشخص شدن نوع مصوبات که شورا‌ها بر آن تاکید داشتند شامل مصوبات عمرانی، فرهنگی، اقتصادی و سرمایه‌گذاری از ویژگی‌های این سامانه است و فرآیند رصد و پایش مصوبات هیأت تطبیق شورا‌ها به سامانه رسیدگی به تخلفات و هیأت‌های حل اختلاف متصل خواهد شد که مزایای متعددی در بر خواهد داشت.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان افزود: یکی از مواردی که توسط معاونت توسعه عمران و امور شهری و روستایی وزارت کشور پیگیری شد، راه اندازی سامانه ملی رصد و پایش الکترونیکی مصوبات شورا‌های اسلامی شهر‌ها و روستا‌ها بود که با استفاده از این سامانه، مراحل مربوط به مصوبات الکترونیکی و موجب ارتقای بهره‌وری خواهد شد و در بحث رصد و نظارت بر شورا‌های اسلامی شهر‌ها و روستا‌ها مؤثر است.

مدرس با اشاره به لزوم آموزش شورا‌ها برای استفاده از این سامانه، تصریح کرد: یکی از کار‌های مهمی که نیاز بود در رابطه با این سامانه انجام شود، بحث آموزش مرتبط با رؤسا و اعضای شورا‌ها و دبیرخانه شورا‌ها بود که کارکنان مرتبط با شورا‌ها که در فرمانداری‌ها مشغول به کار بودند، بتوانند تسلط کافی را نسبت به این سامانه داشته باشند.
 
در مدت دو ماه، آموزش جامعی به اعضای شوراها، دبیران هیأت تطبیق ارائه شد

وی گفت: به همین منظور، با هماهنگی و همکاری اداره فناوری اطلاعات استانداری، اقدامات بسیار خوبی انجام شد و در مدت دو ماه، آموزش جامعی به اعضای شوراها، دبیران هیأت تطبیق و برخی کارشناسان فرمانداری‌های استان ارائه شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان همچنین از تلاش‌های صادقی مدیرکل امور شهری و شورا‌های استانداری هرمزگان برای پیگیری‌های انجام شده در این راستا و همکاری شهرداری ها، اعضاى شورا‌های اسلامی شهر‌ها و هیأت تطبیق شهرستان ها، تشکر کرد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات، برگرفته از ایلنا، تاریخ انتشار: ۴ فروردین ۱۴۰۰، کد خبر: ۱۰۵۵۰۹۱، www.ilna.news
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۷
0
0
بيشترين شكايات هم از نحوه برخورد با مردم رو در همون هرمزگان داريم
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین