پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۴۶۴۶
تاریخ انتشار : ۰۶ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۰
مدیر حفظ نباتات سازمان جهاد کشاورزی استان سیستان و بلوچستان گفت: بر اساس هشدار‌های فائو و کارشناسان سازمان حفظ نباتات کشور مبنی بر افزایش جمعیت بی سابقه ملخ در کشور عربستان و احتمال ورود آفت در هنگام مهاجرت از اماکن زمستانه به اماکن تابستانه (هند و پاکستان) به مرز‌های جنوبی استان بسیار محتمل است.
شعار سال: غلامحسین تیموری تاکید کرد: کلیه همکاران بخش کشاورزی با هوشیاری کامل کار دیده بانی را بصورت منظم حتی در تعطیلات نوروزی به انجام رسانده تا در صورت مشاهده آفت همانند سنوات قبل در اسرع وقت نسبت به مبارزه اقدام کنند.
 
کاهش چشمگیر نزولات آسمانی

وی اظهار داشت: با توجه به کاهش چشمگیر نزولات آسمانی و کم شدن سبزینه مراتع، مزارع و باغات به شدت در معرض خطر هستند.

تیموری اذعان داشت: از اوایل آبان سال گذشته تا به امروز کار دیده بانی ملخ صحرایی در سطح حدود ۴ میلیون هکتار از مراتع استان سیستان و بلوچستان انجام گرفته است.

مدیر حفظ نباتات از همه مردم، کشاورزان، دامداران و دریانوردان خواست به محض مشاهده دستجات ملخ، مراتب را سریعا به مراکز جهاد کشاورزی دهستان، مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان‌ها و سازمان جهاد کشاورزی استان اطلاع دهند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات، برگرفته از ایلنا، تاریخ انتشار: ۴ فروردین ۱۴۰۰، کد خبر: ۱۰۵۵۲۲۳، www.ilna.news
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین