پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۵۴۶۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۴
خانه جوانان شهرستان بیرجند روز چهارشنبه با حضور معاون حقوقی، امور مجلس و استان‌های وزیر ورزش و جوانان افتتاح شد.

شعار سال : این طرح همزمان با سفر وزیر ورزش و جوانان به خراسان جنوبی با هدف بهره‌مندی جوانان و سازمان‌های مردم نهاد (سمن) در مرکز استان به بهره‌برداری رسید.

سرپرست معاونت امور فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی در این آیین گفت: این خانه جوانان در مکانی به صورت موقت در فضایی به متراژ ۲۰۰ متر مربع راه‌اندازی شد.

مهدی قناد افزود: ساختمان اصلی خانه جوانان بیرجند با متراژ هزار و ۵۰۰ متر مربع و با پیشرفت ۸۵ درصدی در حال ساخت است.

وی عنوان کرد: یکی از ماموریت‌های پنج‌گانه‌ای که در بخش اهداف، وظایف و اختیارات وزارت ورزش و جوانان براساس قانون تکلیف شده، توسعه مشارکت‌های نهادمند اجتماعی جوانان همچنین رشد کمی و کیفی آنها است.

قناد گفت: در زمینه شناسه ملی تشکل‌ها رشد ۷۵۰ درصدی داشتیم و ۹۰ درصد تشکل‌ها دارای شناسه ملی هستند.

وی افزود: سال ۹۹ در حالی که دچار بسیاری از مشکلات ناشی از شیوع کرونا بودیم ۱۸ سازمان مردم نهاد را تاسیس کردیم که بیانگر ظرفیت‌های بالای مشارکت‌های اجتماعی جوانان در خراسان جنوبی است.

"جمشید تقی‌زاده" معاون حقوقی، امور مجلس و استان‌های وزیر ورزش و جوانان در حاشیه بازدید از خانه جوانان بیرجند ضمن خداقوت به سمن‌های فعال در خانه جوانان، آغاز به کار این مجموعه را تبریک گفت.

مجموعه زمین‌های روباز گلف نیز با حضور معاون وزیر ورزش و جوانان، نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسوولان در منطقه گردشگری "بند دره" بیرجند افتتاح شد.

همچنین کلنگ احداث زمین‌های تنیس مجموعه ورزشی بند دره به زمین زده شد.

وزیر ورزش و جوانان عصر امروز - چهارشنبه - برای حضور در نشست ستاد اقتصاد مقاومتی استان، بررسی روند پیشرفت طرح‌های مختلف و افتتاح چند طرح‌ ورزشی وارد خراسان جنوبی شد.

مسعود سلطانی‌فر که وزیر معین خراسان جنوبی در اقتصاد مقاومتی است پس از ورود به بیرجند راهی شهرستان زیرکوه شد تا در نشست ستاد اقتصاد مقاومتی استان شرکت کند که در این شهرستان مرزی برگزار می‌شود.

وزیر ورزش و جوانان فردا (پنجشنبه) با سفر به شهرستان‌های قاینات، سرایان، فردوس، بشرویه و طبس، طرح‌های ورزشی را افتتاح می‌کند و بازدید از طرح‌های نیمه‌تمام ورزشی از دیگر برنامه‌های چهارمین سفر سلطانی‌فر به خراسان جنوبی است.

۵۵ پروژه به مساحت ۱۱۹ هزار و ۹۶۰ متر مربع و اعتبار هزینه شده ۵۴ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان همزمان با سفر وزیر ورزش و جوانان به خراسان جنوبی افتتاح و عملیات اجرایی ۱۱ پروژه با مساحت ۶۹ هزار و ۴۰۰ متر مربع و اعتبار پیش بینی شده ۳۵ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان آغاز می‌شود.

معاون حقوقی، امور مجلس و استان‌های وزیر، مدیرکل امور استان‌ها، مدیرکل حوزه وزارتی و مدیرکل روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان وی را در این سفر ۲ روزه همراهی می‌کنند.

 

شعار سال ، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایرنا ، تاریخ انتشار 11 فروردین 1400 ، کد خبر : 84280508 ، irna.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۱
0
0
در خانه جوانان چه خوب میشود که خود جوانان در رأس باشند و کار کنند
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین