پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۵۶۰۴
تاریخ انتشار : ۱۲ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۲
درحالیکه ۲۹۰ نفر از نماینده مجلس و بسیاری از رسانه‌ها هیچ صدایی بابت عملکرد نمکی در وزارت بهداشت در نمی‌آید، فعالان سیاسی و اجتماعی و کارشناسان حوزه سلامت از پا ننشسته اند و ثابت کرده اند که بود و نبود مجلس و خاموشی شگفت انگیز رسانه‌های رسمی تحت هیچ شرایطی باعث سلب امکان استیضاح نمی‌شود.
شعار سال: یادداشت آقای حسینی که در خبرگزاری زاگرس درج شده مو به مو تایید فریاد‌های کانال "نه به عوام فریبی" است که اینبار توسط فعالان سیاسی نیز فریاد می‌شود.

آری جناب آقای نمکی قبلا هم گفته ایم که حتی اگر با درخواست هر نماینده مجلس یک دستگاه سی تی اسکن و ام آر آی بدهید، ولو اینکه روستا‌ها را با سی تی اسکن‌های خارجی که تولید داخلی آن را داریم فرش کنید، هر ایرانی که بخاطر کرونا بر زمین می‌افتد صفحه‌ای بر استیضاح وزیری گشوده می‌شود که مدیریت و رفتار و گفتارش انبوهی از تناقض‌ها را پیش چشم شهروندان ایرانی گشوده است.

گپی با وزیر محترم بهداشت و درمان:آقای دکتر نمکی شما بهداشت را بر درمان مقدم نکرده اید به همین یک دلیل مقصرید؟

به گزارش خبرگزاری زاگرس نشینان؛ سیدحمیدحسینی فعال سیاسی-اجتماعی در یادداشتی باعنوان: گپی با وزیر محترم بهداشت و درمان:آقای دکتر نمکی شما بهداشت را بر درمان مقدم نکرده اید به همین یک دلیل مقصرید؟ جناب دکتر نمکی جناب دکتر هاشمی نمی‌دانم به چه دلیلی رفت؟ وشما به چه دلیلی وزیر شدید؟ و چه کسانی و یا چه کسی […]به گزارش خبرگزاری زاگرس نشینان؛ سیدحمیدحسینی فعال سیاسی-اجتماعی در یادداشتی باعنوان: گپی با وزیر محترم بهداشت و درمان:آقای دکتر نمکی شما بهداشت را بر درمان مقدم نکرده اید به همین یک دلیل مقصرید؟

جناب دکتر نمکی
جناب دکتر هاشمی نمی‌دانم به چه دلیلی رفت؟ وشما به چه دلیلی وزیر شدید؟ و چه کسانی و یا چه کسی به شما کمک کردکه براین مسند نشسته اید؟ این موضوع را به تاریخ و افکار عمومی در روز‌های آتی واگذار می‌کنم؟

همزمان با ورود شما کرونا آمد، بیماری که متاسفانه بجای آشکار کردن آن و مبارزه با آن به کتمان آن پرداختید.
معاونین شما در قم فرمودند:این بیماری کشنده‌تر از آنفلنزانیست و کودکان نیز به آن مبتلا نخواهندشد؛ و گا‌ها زدن ماسک را نیز انکار می‌کردند؟

معاون دیگر شما از پارچه پیجامه ماسک درست کرد و عنوان کرد:همین پارچه زیر شلواری کافیست؛ این‌ها را نیز در روز‌های اتی قضاوت خواهیم کرد که ایا حرف‌های غیر کارشناسی شما باعث کاهش مرگ و میر و یا افزایش آن شده است؟
فرمودید: وزارت بهداشت و درمان را با کمترین اعتبارات می‌چرخانید، اگر کرونا نبود معلوم میشد که این‌ها همه حرف و شوی تبلیغاتی و خوراک برای عموم است.

براستی چرا اعتبارات بودجه‌ای استان خوزستان گا‌ها بیش از نصف اعتبارات زادگاه معاونین شما می‌باشد؟
مستحضرید که هر توسعه سیاسی، اقتصادی و اجتماعی نیاز به زیر ساخت سلامت دارد، بزرگان گفتند:عقل سالم در بدن سالم است.

آقای دکتر نمکی
یادتان هست روزی اولی که بر مسند وزارت نشیتید گفتید:بهداشتی هستم و آمده ام شناسنامه الکترونیک سلامت و …را اجرا کنم، پزشک خانواده را احیا و اجرا نمایم.

آقای دکتر نمکی
چند درصد از بودجه؛ چند درصد از اعتبارات صندوق توسعه ملی، طرح تحول نظام سلامت و یک درصد ارزش افزوده را در زیر ساخت‌های بهداشت هزینه کردید؟

آیا در زمانیکه روزانه ده‌ها تن از عزیزان بعلت بیماری کرونا از بین می‌روند وداغ آن‌ها بر دل هزاران نفر دیگر بر جای می‌ماند، افتتاح پروژه‌ها و توزیع تجهیزات پزشکی غیر مرتبط با کرونا افتخار است؟

قبلا نیز عرض کرده بودم در استان خوزستان خانواده‌های زیادی توان خرید ماسک و مواد ضد عفونی را ندارند؟
آیا از وضعیت خوزستان مطلع اید که در روز‌های ایام نوروز با رژه حمل فوتی‌های بیماران کرونایی در خیابان خوزستان با آمبولانس‌های دانشگاه پزشکی موجب رعب و وحشت مردم شده اند؛ و همچنان به راحتی از کنار آن عبور می‌کنید و به خود اجازه نمی‌دهید با سفری به خوزستان الیتام بخشی بر دل این مردم شوید.

برادر عزیز
بیکاری و دست فروشی عایده این مردم است؛ شما با بیش از هزاران میلیارداعتبارات وزارت بهداشت برای پیشگیری از کرونا برای این مردم چه کرده اید؟
عزیزان سپاه در طرح شهید سلیمانی اگر نبودند شما چه حرفی برای گفتن داشتید؟

برادر عزیز
تا دیر نشده در این معاونین و روسا دانشگاه عزیز خود تجدید نظر فرمایید؛ قول دادن به مردم، بازدید کردن وسوار هواپیما شدن را همه بلدند؟
انگلستان که منشاء کرونا انگلیسی بود چه کرد که امروز آمار مرگ ومیر آن صفر است؟
کشور‌های آسیا جنوب شرقی نظیر ویتنام، مالزی و فلیپین با آن جمعیت متراکم چه کردند که مردم خود را از این بیماری منحوس دور کردند؟
آینده گان شما و تذکرات بنده را قضاوت خواهند کرد. شما بهداشت را بر درمان مقدم نکردید وبهمین یک دلیل مقصرید؟

پایگاه تحلیلی خبری شعار سال برگرفته از کانال"نه به عوام فریبی"
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین