پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۹۶۰۱
تاریخ انتشار : ۱۵ تير ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۹
کانال تلگرامی نه به عوام فریبی در نقد دستورات دکتر نمکی اقدام به انتشار نامه نماینده مجلس و دستورات وزیر در خصوص نصب دستگاه ام. ار.‌ای در دو شهرستان الشتر و نورآباد نموده است. منتظر توضیحات وزارت بهداشت هستیم. وزارتی که عموما بجای توضیح و شفاف‌سازی، روزه سکوت می‌گیرد.

شعار سال: جناب آقای نمکی فرمودید کارشناس مسلم حوزه سلامت هستید.


۱_ فرضا که دستگاه ام آر‌ای را در شهری زیر ۵۰ هزار نفری نصب کردید، متخصص جراح اعصاب و رادیولوژیست و کارشناس دارید؟

۲_ چنین مرکزی برای اینکه توجیه اقتصادی داشته باشد حداقل باید روزی ۵۰ نسخه ام آر‌ای داشته باشد، با جمعیت ۳۰ هزار نفری باید ظرف دو سال تمام جمعیت را ام آر آی کنید؟ می‌شود در مورد توجیه کارشناسی این دستور توضیحاتی برای مردم ارائه بفرمائید؟

۳_ فرمودید پول ندارید می‌شود توضیح بفرمائید چگونه این دستگاه‌ها رایگان نصب می‌شوند؟

۴_ نصب یک دستگاه ام آر آی در شهر الشتر و یکی دیگر در نورآباد در حالیکه هر دو باهم نیز نیازی به یک دستگاه نداشتند بر اساس کدام منطق علمی صورت می‌گیرد.

۵_ راستی بودجه‌ای برای ماسک رایگان موجود است؟

۶_ جناب آقای ابراهیمی فرضا که مردم شریف و زحمتکش نورآباد و الشتر هم خیلی خوشحال شوند آیا این امور چیزی بر شاخص‌های سلامت مردم مثل چاقی و ناراحتی قلبی و دیابت و ... اضافه خواهد کرد؟ آیا آن‌ها در اشتغال و معیشت و ... هم این نوع پیش رفت را احساس می‌کنند؟

اما مجلس محترم انقلابی؟! سلام

توجیه نصب ام. ار.‌ای در الشتر و نورآباد؟

توجیه نصب ام. ار.‌ای در الشتر و نورآباد؟

 

پایگاه تحلیلی خبری شعار سال برگرفته از کانال تلگرامی نه به عوام فریبی

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین