پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۵۷۹۳
تاریخ انتشار : ۱۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۶
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان بوشهر با اشاره به آغاز ساخت ۱۵۰۰ واحد مسکونی ویژه مددجویان این نهاد گفت: ۵۰۰ واحد آن تا تیرماه امسال تکمیل و تحویل نیازمندان تحت پوشش کمیته امداد استان بوشهر می‌شود.
شعار سال: احمد لطفی از تحویل ۷۰۰ واحد مسکونی مددجویی با همکاری سپاه پاسداران استان بوشهر خبر داد و بیان کرد: بر اساس انعقاد تفاهم‌نامه ۱۵۰۰ واحد واحد مسکونی برای نیازمندان استان بوشهر امسال ساخته می‌شود.

وی با اشاره به اینکه ۵۰۰ واحد مسکونی آن تا تیرماه امسال تحویل مددجویان می‌شود گفت: این واحد‌های مسکونی در روستا‌ها و شهر‌های زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت استان بوشهر ساخته می‌شود.

لطفی اظهار داشت: با انعقاد تفاهم‌نامه کمیته امداد و سپاه پاسداران برای زیرپوشش قرار دادن کودکان ایتام و محسنین با دعوت خیران قرار است ۱۰ هزار نفر از کودکان بی‌سرپرست و بد سرپرست مورد حمایت ویژه قرار بگیرند.

وی از تشکیل دبیرخانه طرح اکرام ایتام و محسنین در بوشهر خبر داد و افزود: این طرح تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد و مردم خیر و نیکوکار استان بوشهر در این طرح مشارکت می‌کنند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری صدا و سیما، تاریخ انتشار: 13 فروردین 1400، کد خبر: 4959563،  www.iribnews.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین