پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۵۹۲۳۳
تاریخ انتشار : ۱۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۴
استاندار بوشهر گفت: هر کسی توسعه عسلویه و کنگان را می‌بیند باید به جمهوری اسلامی ببالد زیرا تمدن بزرگ صنعتی پارس جنوبی حاصل زحمات فرزندان ملت ایران است که زیر سایه نظام اسلامی محقق شده‌است.
شعارسال: استاندار بوشهر گفت: هر کسی توسعه عسلویه و کنگان را می‌بیند باید به جمهوری اسلامی ببالد زیرا تمدن بزرگ صنعتی پارس جنوبی حاصل زحمات فرزندان ملت ایران است که زیر سایه نظام اسلامی محقق شده‌است.
 
عبدالکریم گراوند روز سه شنبه در مراسم افتتاح و آغاز عملیات اجرایی پروژه‌های عمرانی دهه فجر شهرستان کنگان اظهار داشت: به رغم تحریم‌های ظالمانه و در سخت‌ترین شرایط فرزندان نخبه ملت ایران با تکیه بر توان داخلی توانستند رشته های وابستگی را پاره کنند و بسیاری از نیازهای صنعت توسط همین نخبگان و شرکت‌های دانش بنیان ساخته شد.
 
وی افزود: افتتاح نمایشگاه شرکت‌های دانش بنیان در عسلویه نشان داد نخبگان این استان از جمله کنگان و عسلویه توان بالا و والایی دارند زیرا در این نمایشگاه، پتروشیمی جم از تامین نیاز این صنعت در برخی قطعه‌های ساخته شده توسط جوانان نخبه کنگان خبر دادند.
 
استاندار بوشهر بیان کرد: پارس جنوبی از موارد نادری است که در یک زمان ۲۰ ساله با وجود تحریم‌های ظالمانه در عرصه نفت و گاز شاهد توسعه روز افزون آن هستیم.
 
گراوند با تجلیل از مقام امام (ره) و شهیدان بویژه سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی افزود: جنگ تحمیلی موجب شد کشور بنیه دفاعی خود را تقویت کند و امروز افتخار می‌کنیم که در حوزه نظامی به جایی رسیدیم که دشمن در محاسبات خود در عرصه نظامی، با برخورد سریع و قاطع نیروهای مسلح جمهوری اسلامی مواجه می‌شود که یک نمونه آن در پایگاه عین الاسد بود که هنوز آثار سردرگمی و گیجی ناشی از تلفات در آمریکایی‌ها با گذشت زمان محسوس و ملموس است.
 
وی با بیان اینکه جشن‌های پیروزی انقلاب اسلامی فرصتی است تا گوشه‌ای از خدمات نظام را بیان کنیم، اضافه کرد: مدیران در دهه فجر خدمات ارزشمند نظام و دولت را بیان کنند تا مردم با توفیق‌های دولت و نظام دینی بیشتر آشنا شوند.
 
استاندار بوشهر با اشاره به اقدامات در حوزه آب این استان گفت: در بخش آب در ۲ سال اخیر اقدام‌های ارزشمندی صورت گرفته‌است طوریکه ۶۰۰ کیلومتر شبکه آب در روستاهای استان بازسازی و ۱۵۰ هزار متر مکعب آب شیرین کن در استان در دست اجراست.
 
استاندار بوشهر اضافه کرد: همین روند خدمات در حل مساله آب شهرستان کنگان هم محقق خواهد شد.
 
گراوند به مصوبات سفر رئیس جمهوری به کنگان استان بوشهر در اواخر سال گذشته و موضوع اسکله این شهر اشاره و تاکید کرد: دستور لازم برای آغاز عملیات اجرایی اسکله کنگان صادر شده‌است و این مهم بزودی محقق می‌شود.
 
استاندار بوشهر با تبیین خدمات و توفیقات انجام شده دولت در استان بوشهر در سال‌های اخیر اظهار داشت: در دهه فجر افزون بر یکهزار و ۲۰۰ میلیارد تومان پروژه افتتاح و یا عملیات اجرایی آنها آغاز شده‌ و یکهزار میلیارد تومان دیگر نیز پروژه برای سفر آتی دولت به این استان پیش بینی شده‌است.
 
گراوند درباره نگرانی امام جمعه کنگان درمورد معوقات کارگری در پارس جنوبی گفت: با پیگیری های انجام گرفته استان بوشهر در حوزه پرداخت مطالبات کارگری در کشور در جایگاه نخست قرار دارد اما در عین حال با جدیت و از طرق مختلف تلاش خواهیم کرد اندک مشکلات این حوزه در برخی مناطق از جمله حوزه صنعت نفت برطرف شود.
 
وی به تامین  یکهزار واحد مسکونی در استان بوشهر از سال گذشته تاکنون برای محرومان اشاره و بیان کرد: احداث این شمار واحد مسکونی در استان ظرف یکسال کار جهادی است عملیات اجرایی یکهزار واحد دیگر نیز در استان آغاز شده‌است.
 
تامین بخشی از هزینه بازسازی مسجد جامع کنگان، اجرای سدهای کوچک در استان بوشهر برای ساماندهی آب از دیگر مطالب مطرح شده توسط استاندار بوشهر بود.
 
استاندار بوشهر در این سفر از گلخانه سه هکتاری بخش خصوصی در بنک کنگان و نیز مسکن مددجویی در شهر بنک بازدید کرد.
 
همچنین پروژه های عمرانی، کشاورزی، آموزشی شهرستان کنگان با حضور استاندار بوشهر افتتاح یا عملیات اجرایی آنها آغاز شد.
 
واگذاری ۲۸ واحد مسکونی ویژه محرومان توسط بنیاد مسکن و ۱۸ واحد مددجویی کمیته امداد و استانداری، گلخانه داربستی، پروژه‌های عمران شهری در کنگان و مدرسه از جمله پروژه‌هایی افتتاحی امروز در شهرستان کنگان بود که با حضور استاندار بوشهر انجام شد.
 

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  ازخبرگزاری   ایرنا ،تاریخ انتشار:  15 بهمن    1398،کدخبر:  83660258   ،www.irna.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین