پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۷۵۳۵
تاریخ انتشار : ۲۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۲
سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران با صدور اطلاعیه‌ای، ضمن تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان ساعات کار میادین و بازار‌های میوه و تره بار تهران در ماه مبارک رمضان را اعلام کرد.
شعار سال: سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران با صدور اطلاعیه‌ای، ضمن تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان اعلام کرد: میادین و بازارهای میوه و تره بار در این ماه عزیز، روزهای شنبه تا پنج‌شنبه، صبح‌ها از ساعت ۸ تا ۱۳ و عصرها از ساعت ۱۵ تا ۱۹ باز هستند و جمعه‌ها نیز از ساعت ۸ تا ۱۳ آماده ارائه خدمات به شهروندان هستند.

سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران از شهروندان درخواست کرده است تا به منظور حفظ سلامتی خود و دیگران، هنگام مراجعه به میادین و بازارهای میوه و تره بار، ضمن رعایت نکات بهداشتی و استفاده از ماسک و دستکش، تا جای ممکن فاصله فیزیکی خود را با دیگران حفظ کنند.
 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۴۰۰، کد خبر: ۴۹۵۹۵۶۳، www.mehrnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین