پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۸۴۶۱
تاریخ انتشار : ۳۰ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۶
یک سال و نیم بعد از وقوع سیل بلوچستان به روستا‌های کانونی بحران رفتیم تا شرایط مردم و وضعیت بازسازی و پرداخت خسارات را به‌تصویر بکشیم.
شعار سال: یک سال و نیم پیش سیلی فراگیر منطقه بلوچستان واقع در جنوب استان پهناور سیستان و بلوچستان را فرا گرفت؛ خسارت‌هایی کمرشکن وارد شد و روستا‌های زیادی را هم تخریب کرد؛ ستاد بحران همان موقع برآورد کرد این سیل سه‌هزار میلیارد تومان خسارت روی دست روستاییان گذاشته است.

تقریباً تمام راه‌ها و جاده‌ها در پنج کانون اصلی بحران یعنی "شهرستان دشتیاری، بخش مرکزی شهرستان چابهار، بخش زرآباد شهرستان کنارک، بنت شهرستان نیکشهر و بخش جلگه چاه‌هاشم شهرستان دلگان" زیر آب رفتند، زمین‌های کشاورزی نابود و بسیاری از خانه‌ها خراب و دام‌ها تلف شدند.

بنیاد مسکن وظیفه بازسازی مناطق را به‌عهده گرفت، وزارت جهاد کشاورزی هم قرار شد خسارت کشاورزان را جبران کند؛ حالا، اما پس از گذشت یک سال و نیم از وقوع این سیل، به روستا‌های کانونی بحران رفتیم تا وضعیت بازسازی خانه‌ها و پرداخت خسارت‌ها را به‌تصویر بکشیم.
تعداد بازدید : 4

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات، برگرفته از تسنیم، تاریخ انتشار:۳۰ فروردین ۱۴۰۰، کد خبر:۲۴۸۷۳۰۴، www.tasnimnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین