پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۹۱۰۵
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۹
مدیرکل آموزش و پرورش استان گفت: در ابتدای شیوع کرونا و آغاز آموزش به صورت غیرحضوری و مجازی در استان، ۲۵ هرار دانش آموز از داشتن تبلت و گوشی تلفن همراه محروم بودند و از آموزش‌های مدرسه تلویزیونی برخوردار می‌شدند.
شعار سال: مدیرکل آموزش و پرورش استان گفت: در ابتدای شیوع کرونا و آغاز آموزش به صورت غیرحضوری و مجازی در استان، ۲۵ هرار دانش آموز از داشتن تبلت و گوشی تلفن همراه محروم بودند و از آموزش‌های مدرسه تلویزیونی برخوردار می‌شدند.

واقعی با بیان اینکه کمک استانداری و خیران سبب شد تا ۶ هزار گوشی و تبلت برای این دانش آموزان خریداری و در اختیارشان قرار گیرد، افزود: در حال حاضر هنوز ۱۸ هزار و ۲۹ دانش آموز در استان فاقد تبلت و گوشی تلفن همراه هستند.

وی با بیان اینکه آموزش در نقاط محروم در حال حاضر از طریق دادن درسنامه از سوی معلمان، کلاس‌های حضوری و رفع اشکال انجام می‌شود، گفت: دانش آموزان می‌توانند در صورت داشتن مشکل در دروس با توجه به حضور مدیران و معاونین در مدارس، به آنان مراجعه کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان با بیان اینکه به دلیل به وضعیت رنگ بندی کرونایی استان و قرار گرفتن شهرستان‌ها در وضعیت آبی و زرد از ابتدای بهمن پارسال تا ابتدای سال۱۴۰۰، آموزش برای پایه‌های اول و دوم ابتدایی و دانش آموزان هنرستان‌ها که دروس عملی داشتند به صورت حضوری و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و ده نفره بود، اما در حال حاضر به دلیل اینکه اغلب شهرستان‌ها وضعیت قرمز و نارنجی کرونایی دارند این آموزش‌ها هم غیرحضوری شده است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایلنا، تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۴۰۰، کد خبر: ۴۹۵۹۵۶۳، www.ilna.news
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۵
0
0
اوضاع خراسان اصلا اوضاع خوبي نيست و بايد كمي با تامل بيشتري به جريانات نگاه كرد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۱
0
0
ای کاش میشد برایشان کاری کرد که حداقل از درس عقب نمانند
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین