پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۹۳۵۸
تاریخ انتشار : ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۰
اینکه شما از دیالوگ‌های خاصی برای خودتان استفاده کنید، مختارید. اما حدود شش میلیون معلول این کشور، ممکن است تمایلی به کاربرد و کاربست دیالوگ‌های شما نداشته باشند. خواهش می‌کنیم، توجیه نفرمائید. اشتباه اشتباه است و باید معذرت خواهی صورت پذیرد.

شعار سال:پشت صحنه حواشی مجری و میهمان معلول برنامه «مثل ماه» بشکلی ناچسب، سلیقه ای و در قالب توجیهی زشت، رونمایی شد ! انتشار بخش کوتاهی از ویژه برنامه افطار شبکه سه در قالب یک ویدئو و به کار بردن عبارتی طنز از سوی مجری درباره معلولان، در ساعات اخیر واکنش‌های انتقادی برخی بیننده‌ها و کاربران فضای مجازی را به دنبال داشته است .هادی آشتیانی تهیه کننده «مثل ماه» درباره جمله حاشیه‌ساز برنامه توضیحاتی ارایه داد. توضیحاتی از جنس برچسب و توجیه و فعالیت غیرحرفه ای و ناآشنا به حساسیت های فرهنگی.

دوستانی که این ویدئو را منتشر کردند و به موضوع دامن زدند، حتما غرض‌ورزی داشتند و شیطنت رسانه‌ای کردند.  آنها دنبال اهداف دیگری بودند تا اینکه واقعا بخواهند از جامعه معلولان دفاع کنند.  قبل از آغاز برنامه، من با آقای شریعتی (مهمان) برنامه گفت‌وگویی داشتم و این سوال را پرسیدم که آیا خواهر و برادرشان هم معلول هستند که با همین جواب طنز ایشان موجه شدم .  ایشان تاکید کردند که دوست دارند این شوخی کردن با معلولان هم در این فضا جا بیفتد و هیچ واهمه‌ای هم از این موضوع ندارند.

تعداد بازدید : 10

 

پایگاه تحلیلی -خبری شعار سال، برگرفته از کانال خبری پارسینه

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین