پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۱۱۸۶
تاریخ انتشار : ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۷
بانک پاسارگاد با اعلام خبر تعیین نرخ تسعیر ارز توسط بانک مرکزی برای گزارشگری پایان اسفند ۹۹ بانک‌ها پیش بینی افزایش نرخ سود سهامداران را نموده و آثار درآمدی دقیق را منوط به تهیه صورت‌های مالی پایان سال دانسته است. بنظر می‌رسد که اعلام این خبر، اثرات معناداری را بر روی افزایش تقاضا برای این سهم در بازار، خواهد گذاشت.

شعار سال: بانک پاسارگاد با تعیین نرخ تعسیر ارز توسط بانک مرکزی برای گزارشگری پایان اسفند ۹۹، آثار درآمدی دقیق را منوط به تهیه صورت‌های مالی پایان سال دانست.

احتراما به استحضار می‌رساند؛ با عنایت به ماده ۲ مکرر ۳ دستورالعمل اجرایی افشای اطلاعات شرکت‌های ثبت شده نزد سازمان بورس و اوراق بهادار، طبق بخشنامه شماره ۰۰/۳۷۸۷۳ مورخ ۱۴۰۰/۰۲/۱۱ بانک مرکزی ج. ا. ا (پیوست) ” نرخ تسعیر اقلام پولی دارایی‌ها و بدهی‌های ارزی بانک‌ها و موسسات اعتباری غیر بانکی برای گزارشگری مالی پایان سال مالی ۱۳۹۹ به منظور اعمال در دفاتر بانک‌ها و موسسات اعتباری غیر بانکی و تهیه صورت‌های مالی، مبلغ ۱۹۰.۰۰۰ ریال برای هر یورو (مبلغ ۱۵۹.۰۰۰ ریال برای هر دلار آمریکا) و سایر اسعار بر مبنای نرخ برابری آن به یورو در پایان اسفند ماه سال ۱۳۹۹ تعیین شود” (لازم به ذکر است نرخ تسعیر مزبور برای سال ۱۳۹۸ مبلغ ۱۰۲.۰۰۰ ریال برای ارز یورو و ۹۰.۰۰۰ ریال برای ارز دلار و سایر اسعار بر مبنای نرخ برابری آن‌ها با یورو در نظرگرفته شده است) فلذا با توجه به وضعیت مثبت باز ارزی بانک حدود ششصد و شصت میلیون دلار در تاریخ ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ و همچنین با اعمال نرخ‌های قید شده در بخشنامه فوق الذکر و لحاظ هزینه مطالبات مشکوک الوصول و مالیات متعلقه، قطعاً بانک با افزایش درآمد مواجه خواهد گردید که تعیین آثار واقعی آن بر صورت سود و زیان بانک، مستلزم تکمیل فرآیند تهیه صورت‌های مالی بانک و حسابرسی آن و نیز رسیدگی مقامات مالیاتی خواهد بود.

روز‌های طلایی با وپاسار و افشای اطلاعات با اهمیت
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از نبض بورس، تاریخ انتشار:۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۰، کد خبر:۲۶۷۱۵، nabzebourse.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین