پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۱۷۰۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۶
محمدحسن علمداری عضو هیات‌مدیره بانک‌مسکن در خصوص مشارکت بانک مسکن با شرکت بازآفرینی شهری ایران در ساماندهی بافت‌های فرسوده چابهار و تسهیلاتی که آن بانک از طرف دولت به عنوان بانک عامل برای طرح ساماندهی بافت‌های حاشیه‌نشین و کپرنشین چابهار در برنامه قرار داده است به ارایه توضیح پرداخت.
شعار سال: عضو هیات‌مدیره بانک‌مسکن گفت: شرکت بازآفرینی شهری ایران در قالب ماده ۵۶ تحت‌عنوان ساماندهی بافت‌های حاشیه‌نشین و کپرنشین چابهار، جابه‌جایی و اسکان مجدد، احداث یکهزار واحد را در برنامه قرار داده است. در اجرای این طرح، بانک مسکن ۹۰ میلیاردتومان به این پروژه تزریق می‌کند که اینکار با تضمین سازمان برنامه و بودجه است.

به گفته علمداری، مقرر است این یکهزار واحد طی ۶ تا ۹ ماه با توجه به نوع متراژ و نوع سازه‌ها با مدیریت شرکت بازآفرینی شهری، احداث شود.

وی توضیح داد:در این برنامه بانک مسکن به شرکت بازآفرینی شهری ۹۰ میلیاردتومان تسهیلات برای احداث این یکهزار واحد در برنامه تسهیلات ارایه خواهد کرد که تقریبا برای هر واحد ۹۰ میلیون تومان تسهیلات در نظر گرفته شده است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایلنا، تاریخ انتشار: ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۰، کد خبر: ۱۰۷۳۵۸۳، www.ilna.news
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۰
0
0
چابهار با اون حجم از درامد و سرانه اقتصادی بازهم حاشیه نشین داره؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین