پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۱۹۱۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۸
۷ سال است مدام خبر عملیات اجرایی جاده پارس‌آباد - سربند بطول ۳۰ کیلومتر را می‌شنویم. هر بار هم وزیر، نماینده، استاندار، فرماندار و مدیرکل و ... اومدن بازدید از پروژه کردن یه وعده جدید افتتاح دادن و رفتن که نمونه آن همین وعده اخیر استاندار اردبیل برای اتمام این پروژه در خرداد ماه سال ۱۴۰۰ است.

شعار سال:استاندار اردبیل: در حال حاضر با پیگیری‌ها و برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته به میزان ۲۰ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل بزرگ‌راه پارس آباد به سربند اختصاص یافته که ۱۰ میلیارد آن مربوط به پرداخت مطالبات پیمانکار و ۱۰ میلیارد دیگر برای تکمیل فاز اول این پروژه از پارس‌آباد خواهد بود و عملیات اجرایی این بزرگ‌راه خرداد ماه سال ۱۴۰۰ به اتمام می‌رسد.
 
پ.ن: ۷ سال است مدام خبر عملیات اجرایی جاده پارس‌آباد - سربند بطول ۳۰ کیلومتر را می شنویم. هر بار هم وزیر، نماینده، استاندار، فرماندار و مدیرکل و ... اومدن بازدید از پروژه کردن یه وعده جدید افتتاح دادن و رفتن که نمونه آن همین وعده اخیر استاندار اردبیل برای اتمام این پروژه در خرداد ماه سال ۱۴۰۰ است.

شما که ۷ سال است در یک پروژه ۳۰ کیلومتری درجا میزنین باور کنیم که خرداد ۱۴۰۰ شاهد افتتاح این پروژه خواهیم بود!؟

 

پایگاه تحلیلی -خبری شعار سال، برگرفته از آران مغان

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
0
0
وقتی کسی نیست که این وعده هارو معیار و متر کنه و ازشون پاسخگویی بخواد همیشه همین میشه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین