پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۱۹۷۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۳
دادستان نظامی استان سیستان و بلوچستان از تشکیل پرونده‌ای در ارتباط با حادثه مرگ یک کودک بر اثر تیراندازی مأمورین انتظامی شهرستان ایرانشهر خبر داد و گفت: پرونده به طور ویژه در دست رسیدگی است.
شعار سال: در جریان تیراندازی ماموران نیروی انتظامی شهرستان ایرانشهر به یک خودروی مظنون «به حمل مواد مخدر»، یک کودک پنج ساله بلوچ کشته شد.

بازداشت مامورینی که تیراندازی کردند

به گزارش "کمپین فعالان بلوچ" این حادثه روز دوشنبه، ۲۰ اردیبهشت در روستای محمدان در نزدیکی ایرانشهر رخ داده و علاوه بر کودک کشته شده، پدر و مادر او و یک نفر دیگر که در خودرو بوده نیز زخمی شده‌اند.

گفتنی است پس از تفتیش خودرو توسط مأموران هیچ گونه "مواد مخدر" در داخل خودرو کشف نشده است؛ در پی این اقدام پلیس، عده ای در ایرانشهر دست به اعتراض زده اند. دادستان استان سیستان و بلوچستان نیز از بازداشت مامورینی که اقدام به تیراندازی کرده اند خبر داده است

نام این کودک بلوچ، که پس از زخمی شدن به سبب تیراندازی ماموران پلیس و انتقال به مراکز درمانی به علت شدت جراحات جان باخت میثم (صدرا) نارویی بوده است.

تعداد بازدید : 7
علیرضا موسایی دادستان نظامی استان سیستان و بلوچستان در این ارتباط گفت: به دنبال وصول خبر کشته شدن یک کودک پنج ساله در جریان تیراندازی مامورین انتظامی شهرستان ایرانشهر بلافاصله تحقیقاتی در این ارتباط در دادسرای نظامی آغاز شد.

وی افزود: از همان لحظات اولیه حادثه، پیگیر‌ها به سرعت صورت گرفت و مأمورینی که در این حادثه تیراندازی نموده بودند احضار و پس از تحقیقات مقدماتی جهت بررسی زوایای مختلف حادثه بازداشت شدند.

دادستان نظامی استان سیستان و بلوچستان تأکید کرد: پرونده به طور ویژه در دست رسیدگی است. این حادثه ظهر روز گذشته در جریان تعقیب و یک دستگاه خودروی پژو پارس توسط مأموران نیروی انتظامی در شهر ایرانشهر رخ داده است.

ابعاد این حادثه در دادسرای نظامی استان در دست بررسی است.

در پی این حادثه نماینده مجلس به وزیر کشور درباره شلیک های بی ضابطه نیروی انتظامی در سیستان وبلوچستان تذکر داد .

بازداشت مامورینی که تیراندازی کردند

تذکر کتبی دکتر عبدالناصر درخشان ( نماینده مجلس از سیستان وبلوچستان) به وزیر کشور درباره تیراندازی های بی ضابطه نیروی انتظامی و بروز چندین حادثه برای ساکنین این استان بویژه تیراندازی منجر به فوت کودک ۶ ساله در بزرگراه ایرانشهر بمپور.

منابع خبر:
پایگاه تحلیلی خبری شعار سال برگرفته از رسانه مکتوبات
پایگاه تحلیلی خبری شعار سال برگرفته از کانال تلگرامی خبر24
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: ۲۱اردیبهشت ۱۴۰۰، کد خبر:۱۴۰۰۰۲۲۱۱۴۹۷۹، isna.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
سینا
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
0
0
چقدر وحشتناک بعد از بی آبی کودکان از تیرهای نابجا در امان نیستند!
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین