پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۲۷۰۴
تاریخ انتشار : ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۵
کانال تلگرامی مکتوبات به نقل از افشاگری، در خصوص برخی از پاداش‌های ارایه شده به کارکنان دفتر آقای حناچی سند ارایه کرده است. بطور متوسط، دریافتی‌های هر فرد در حدود ۸۷ میلیون تومان بعنوان پاداش می‌باشد. منتظر توضیحات هستیم.

شعار سال:پس از افشای برخی مفاسد در دوره شهرداری قالیباف توسط حناچی در کلاب هاوس، حالا رسانه وابسته به نهادهای خاص از پاداش های نجومی در دوره حناچی می گوید:

اداره کل دفتر شهردار تهران در سال ۹۹، حدود ۶ میلیارد و یکصد میلیون تومان پاداش و بن شهروند به کارمندان اداره خود پرداخت کرده است.

با توجه به اینکه اداره کل دفتر شهردار تهران حدود ۷۰ کارمند دارد، بنابراین با فرض تقسیم این مبلغ به طور مساوی، باید به هر کارمند در سال ۹۹، مبلغی حدود ۸۷ میلیون تومان پاداش، علاوه بر اصل حقوق، پرداخت شده باشد که مبلغ بالایی محسوب می‌شود.

 گفتنی است کانال افشاگری، متصل به همان منبع آوانت تی وی به سردبیری میلاد گودرزی است.

ماجرای پاداش‌های نجومی دفتر شهردار تهران

ماجرای پاداش‌های نجومی دفتر شهردار تهران

پ.ن: حناچی شهردار تهران، که همواره شعار شفافیت، سر داده است، اخیرا در نشستی خبری در پاسخ به انتقادهایی مبنی بر منتشر نشدن فیش حقوقی مدیران در سایت شفافیت، گفته بود: «انتشار فیش مدیران به صلاح نیست و برخی نمی‌خواهند فیش‌شان منتشر شود چون یا وام گرفته‌اند یا مسائل دیگری مطرح است که رغبت به انتشار آن ندارند»

 

پایگاه تحلیلی- خبری شعار سال، برگرفته از رسانه مکتوبات

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین