پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۳۶۰۸
تاریخ انتشار : ۰۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۱:۲۰
در مراسمی ناصر عتباتی به عنوان رییس جدید دادگستری آذربایجان‌غربی معرفی و از زحمات علی اکبر گروسی رییس قبلی دادگستری آذربایجان‌غربی با اهدای لوحی تجلیل شد.

شعار سال:حجت الاسلام سید مهدی قریشی  در مراسم تودیع و معارفه رئیس کل دادگستری استان که در سالن جلسات دادگستری برگزار شد.رئیس کل جدید دادگستری آذربایجان غربی معرفی شد بر لزوم اجرای شاخصه های عدالت قضایی از منظر حضرت علی ع در دستگاه قضا تاکید کرد و افزود: اگر در دستگاه قضا فرموده های امیرالمومنین  علی ع ساری و جاری شود بسیاری از مشکلات کشور حل خواهد شد.
 
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی یاد آور شد: قاضی باید در بررسی پرونده ها بدون دقت نظر عمل نکند واهل حرص و طمع نباشد.
 
امام جمعه ارومیه با توجه به انتخابات پیش رو که یک امتحان بزرگ است، اظهارکرد: ملت باید فردی صالح و انقلابی را انتخاب کنند تا با چنین انتخابی مشکلات مردم حل و رهبر انقلاب خشنود شوند.

محمد مهدی شهریاری استاندار آذربایجان غربی هم دراین جلسه که با حضور معاون اول قوه قضائیه برگزار شد گفت: این استان، الگویی فاخر از زندگی مسالمت آمیز زندگی اقوام و ادیان است که برای توسعه بیشتر نیازمند توجه بیش از پیش مسوولان هستیم.
 
وی بیان کرد: همکاری مداوم دستگاه‌ قضایی استان با تمام مسوولان زمینه توسعه استان را فراهم کرده و این امر همچنان مورد تاکید است.
 
استاندار آذربایجان‌غربی گفت:  هماهنگی مطلوب و خاصی بین دستگاه‌های اجرایی این استان برقرار است.
 

حسین مجیدی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان نیز  گفت: بیش از ٩٨ درصد پرونده‌های معوق مختومه و در حال حاضر کمتر از ۵٠٠ پرونده معوق در سطح آذربایجان‌غربی داریم.

وی اظهار داشت: طی ٢ سال اخیر بیش از هفت هزار پرونده از پرونده‌های موجود منتهی به صدور حکم شده است.

حسین مجیدی ادامه داد: دادرسی الکترونیکی که ابزاری نوین در دستگاه قضایی بوده و بیش از ٩۵ درصد ابلاغ ها الکترونیکی روده که به مردم ابلاغ شده است و رتبه آذربایجان‌غربی در جایگاه برتر کشوری است.

وی اضافه کرد: احیای واحدهای تولیدی در اولویت بوده و طی سال‌های گذشته ٢۵٠ واحد تولیدی آذربایجان‌غربی احیا شده است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری صدا و سیما، تاری انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۰، کد خبر: ۳۱۱۱۷۷۲، www.iribnews.ir.

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین