پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۳۹۷۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۰
استاندار سلیمانیه همراه یک هیات اقتصادی شامگاه یکشنبه با هدف شرکت در همایش ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری منطقه ویژه اقتصادی بانه و پیگیری توافق‌نامه‌های همکاری قبلی از مرز باشماق مریوان وارد ایران شد و مورد استقبال استاندار کردستان قرار گرفت.
شعارسال:هوال ابوبکر استاندار سلیمانیه به منظور نشست با استاندار کردستان در راستای پیگیری توافق‌نامه‌های همکاری قبلی، شرکت در همایش ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری در منطقه ویژه اقتصادی بانه و بازدید از چند طرح صنعتی و گردشگری به کردستان سفر کرده است.
استاندار کردستان بعد از استقبال از استاندار سلیمانیه  اظهار داشت: استان کردستان همواره ارتباط مستحکم و دیرینه‌ای با اقلیم کردستان عراق و استان سلیمانیه داشته است.
بهمن مرادنیا با بیان اینکه پیش از این مراودات و تفاهم‌نامه‌هایی بین ۲ استان و جمهوری اسلامی ایران و اقلیم کردستان عراق منعقد شده است، افزود: قرار است در سفر استاندار سلیمانیه، تفاهم‌نامه‌های قبلی به ویژه در بخش بازرگانی پیگیری شود.
وی یادآور شد: بازدید از پروژه سرمایه‌گذاری مشترک، پروژه راه‌آهن همدان- سنندج، رونمایی از پیکر ایثار و مقاومت در آبیدر و شرکت در همایش مشترک با سرمایه‌گذاران ایرانی و اقلیم در بحث منطقه ویژه اقتصادی بانه و منطقه آزاد تجاری بانه و مریوان، از دیگر برنامه‌های سفر هیات عراقی به کردستان است.
استاندار سلیمانیه اقلیم کردستان عراق نیز بر تلاش برای توسعه مراودات با استان کردستان و جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد و گفت: قرار است در این سفر، فرصت‌های سرمایه‌گذاری در منطقه ویژه اقتصادی بانه و تفاهم‌نامه‌های مشترک قبلی مورد بررسی قرار گیرد.
هوال ابوبکر اضافه کرد: امیدواریم ارتباطات و مراودات اقتصادی بین ۲ کشور و استان‌های کردستان و اقلیم، در زمینه‌های بازرگانی بیشتر شود، همچنانکه اکنون نیز ارتباط خوبی بین ۲ استان وجود دارد.
وی یادآور شد: با وجود شیوع کرونا، اجازه ندادیم مبادلات تجاری و اقتصادی بین اقلیم کردستان عراق و ایران تعطیل شود و تلاش می‌کنیم این رویه همچنان ادامه یافته و زندکی و کسب و کار مردم رونق بیشتری بگیرد.
هوال ابوبکر استاندار سلیمانیه اقلیم کردستان عراق به همراه هیاتی از سرمایه گذاران این کشور قرار است چندین برنامه و نشست تخصصی در سفر ۲ روز خود به استان کردستان داشته باشند.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار ۳ خرداد ۱۴۰۰، کدخبر: ۸۴۳۴۰۵۷۸، www.irna.ir
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۹
0
0
روابط تجاری و اقتصادی بین ایران و عراق
ببینیم چه کمکی خواهد کرد
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین