پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۹۴۵۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۴ تير ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۲
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان گفت: با هدف جلوگیری از ورود ویروس جهش یافته و در راستای محدودیت تردد از مرز رسمی باشماق مریوان، این مرز تا اطلاع بعدی به روی مسافران بسته بوده و تردد در آن ممنوع است.

شعار سال:محمدابراهیم زارعی ، اظهار داشت: مرز باشماق مریوان از ۶ اسفند سال گذشته در پی افزایش بسیار زیاد ورود مسافر با توجه به بسته شدن چند مرز رسمی کشور به روی مسافران عراقی، با هدف جلوگیری از ورود ویروس جهش یافته به استان، بسته شده است.
 
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان با اشاره به اینکه این محدودیت تنها برای مسافران است، افزود: برای رانندگان ترانزیت عراقی هم برگه موقت تردد صادر نمی‌شود و آنها اجازه ورود به داخل شهرهای استان را ندارند.
 
زارعی به وضعیت استان در زمینه کرونا هم اشاره کرد و افزود: در حال حاضر وضعیت کرونا در دهگلان قرمز بوده و  شهرستان‌های سنندج، قروه، مریوان و کامیاران در وضعیت نارنجی و شهرستان‌های سقز، بانه، دیواندره، بیجار و سروآباد در وضعیت زرد به سر می‌برد.
 
وی افزود: دستگاه‌های ارائه دهنده خدمات ضروری و ادارات مرتبط با ماموریت‌های اساسی و مدیریت شهری با تشخیص بالاترین مقام مسوول ( در سطح استان و ملی) در شهرهای قرمز می توانند نسبت به کاهش ۵۰ درصد کارکنان مشروط به اینکه خللی در ارائه خدمات ضروری پیش نیاید اقدام کنند.
 
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان گفت: ارائه خدمت در سایر ادارات مناطق قرمزبا حضور یک سوم کارکنان انجام می شود و در شهرهای با وضعیت نارنجی هم ادارات ارائه دهنده خدمات ضروری همانند شهرهای قرمز با تشخیص بالاترین مقام می توانند با یک سوم کارکنان خود به فعالیت بپردازند.
 
زارعی اضافه کرد:  ارائه خدمت در شهرهای زرد توسط ۱۰۰درصد کارکنان دستگاه‌های ارائه دهنده خدمات ضروری و ادارات مرتبط با ماموریت‌های اساسی و مدیریت شهری در محل خدمت حاضر شوند و سایر ادارات بصورت دو سوم خواهد بود.
 
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان تاکید کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی موظفند شیفت‌بندی را به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنند که کارکنانی که در محل خدمت حضور ندارند به ورش دورکاری وظایف خود را در هر روز انجام دهند که انجام این مساله بصورت نامحسوس بازرسی شده و با خاطیان برخورد می‌شود.
 
در ۲۴ ساعت منتهی به ظهر روز یکشنبه ۱۳ تیر، ۳۲بیمار جدید مبتلا به کرونا در کردستان شناسایی شد و در حال حاضر ۲۰۰ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان بستری هستند که  ۲۶ بیمار مبتلا به کرونا در بخش ویژه (آی سی یو) تحت مراقتبهای ویژه قرار دارند.
 
کرونا از اسفند ۱۳۹۸ تا ظهر امروز در کردستان یک هزار و ۳۷۵ قربانی داشته است.
 
 
شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایرنا  ، تاریخ انتشار: 13  تیر   1400، کدخبر: 84392560، www.irna.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۹
0
0
تا زمانی که لازم باشد باید مرز بسته باشد
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین